• © تمامی حقوق این وب سايت متعلق به ICTPress.IR می باشد.
    © Copyright 1998-2013 ICTPress.IR - ICT
Facebook
Twtitter
Twtitter
نسخه مناسب چاپ

رمیس با دو محصول جدید برای نخستین بار در نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت فعالانه حضور یافت

ICTPRESS - شرکت رمیس امسال با دو محصول جدید برای نخستین بار در نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حضور یافت.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، یکی از این دو محصول، پلتفرمی است که به کاربران امکان می‌دهد تا سرویس‌های بانکداری الکترونیکی را با توجه به نیاز و سلیقه خود تغییر دهند. این پلتفرم محصول شرکت هلندی Backbase است که سرویس‌های بانکداری الکترونیکی را در قالبی جدید در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بعدازظهر روز اول نمایشگاه این محصول به‌طور رسمی به فعالان صنعت پرداخت معرفی شد.

 


محمودیان در اینباره گفت: بحث Omnichannel در حوزه بانکی می‌تواند موجب کاهش هزینه بخش آی‌تی شود و بسیاری از مسائل و مشکلات بانکداری سنتی را در خصوص ارائه سرویس‌ها و خدمات جدید برطرف می‌کند.
او شرکت Backbase را یکی از پیشروان در ارائه محصولات Omnichannel دانست و عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 90 مؤسسه مالی معتبر بین‌المللی از محصولات شرکت Backbase استفاده می‌کنند.
همچنین محمودیان در ادامه صحبت‌هایش از تجربه خوبی که از محصول Backbase توسط شرکت داده‌ورزی سداد برای محصول «بام» بانک ملی انجام شده است، یاد کرد.
به گفته محمودیان، این محصول صرف حوزه بانکی نیست و یکی از برنامه‌های شرکت رمیس، ارائه این محصول به دیگر شرکت‌ها ازجمله شرکت‌های بیمه‌ای است.
همپنین این شرکت در دومین روز برگزاری ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، از سامانه پرداخت پول موبایلی Comviva، رونمایی کرد.
در این مراسم که روز سه شنبه 14 دیماه در سالن‌ ارائه محصولات تخصصی همایش بانکداری الکترونیکی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، وحید محمودیان، مدیر کسب‌وکار پرداخت الکترونیک شرکت رمیس در سخنانی شرکت رمیس را نماینده انحصاری شرکت هندی Comviva در ایران معرفی کرد و گفت: شرکت Comviva بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌دهنده سرویس‌های موبایلی در دنیا است که در بیش از 48 کشور، افزون بر 65 مورد پیاده‌سازی انجام داده است و بیش از 200 میلیون تراکنش در ماه را پوشش می‌دهد.
وی همچنین مهم‌ترین ویژگی این سولوشن و پلتفرم را حرکت آن بر لبه تکنولوژی دانست که به اعتقاد وی با جدیدترین تکنولوژی‌های دنیا منطبق است. به گفته محمودیان، این پلتفرم مجموعه کاملی است که تمامی آنچه در این حوزه ارائه و انجام شده است، اعم از انتقال پول موبایلی، پرداخت، سرویس‌های ارزش افزوده و خدمات Branchless Banking را پوشش می‌دهد.
مدیر کسب‌وکار پرداخت الکترونیک شرکت رمیس در ادامه اظهار داشت: با استفاده از چنین محصولاتی که قبلا در دیگر کشورها ارائه و مورد بهره برداری قرار گرفته و مراحل آزمایش و خطا را پشت سر گذاشته است، استفاده کنندگان می‌توانند از این محصول که نتیجه تجارب چند ساله است استفاده کنند.
به گزارش شبکه خبری آی سی تی پرس، حضور فعال رمیس در نمایشگاه جانبی ششمین همایش بانکداری الکترونیکی استقبال بسیار زیاد مخاطبان را بدنبال داشت.

 


مدیران و معاونان بانک کشاورزی، بانک سرمایه، بیمه دی، شرکت پرداخت نوین آرین، بانک حکمت، شرکت توسعه فناوری تجارت حکمت، شرکت امید سپه، بانک سپه، بانک ایران و ونزوئلا، بانک انصار، شرکت شهرآوازه بانک شهر، پست بانک، بانک ملت، بانک پارسیان ، بانک تجارت ، شرکت پرداخت الکترونیک پارسیان، بانک توسعه تعاون، شرکت خدمات رایان اقتصاد نوین و شرکت توسن TLS ، از جمله مخاطبان و بازدید کنندگان غرفه رمیس بودند.
این شرکت که سابقه‌ای 15 ساله در عرصه فناوری اطلاعات دارد، به‌تازگی فعالیت‌هایش را در حوزه پرداخت الکترونیک و تراکنش، سخت‌افزار و نرم‌افزار مرتبط با این حوزه نیز آغاز کرده است.

شماره خبر: 31476
تاریخ: سه شنبه 14 دی 1395  

نظر خود را برای ما ارسال کنید

نام شما:
ایمیل شما:
نظر شما:
کد امنیتی:
Jasjoo CAPTCHA

پیوندهای مرتبط