• © تمامی حقوق این وب سايت متعلق به ICTPress.IR می باشد.
    © Copyright 1998-2013 ICTPress.IR - ICT
Facebook
Twtitter
Twtitter
نسخه مناسب چاپ

خطای انسانی عامل از کار افتادن خدمات کلود آمازون بود

13930706000501_PhotoAICTPRESS - شرکت آمازون بعد از گذشت چند روز از اختلال در خدمات کلود خود سرانجام عامل این مساله را خطای انسانی اعلام کرد. این مشکل هزاران وب سایت را به مدت چند ساعت از دسترس خارج کرد.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، آمازون با ارسال پستی در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده که یکی از کارمندانش در زمان تلاش برای رفع مشکلی در سیستم صدور صورت حساب به طور تصادفی تعدادی رایانه سرور را آفلاین کرده و با این کار برای هزاران مدیر و میلیون ها کاربر وب سایت های مختلف مشکل ایجاد کرده است.

خاموش شدن این سرورها عملکرد برخی سیستم های فرعی بر روی سرورهای دیگری را هم دچار مشکل کرده و این فرایند به طور تصاعدی ادامه یافته است.

رفع این مشکل که به طور گسترده در آمریکا رخ داد چند ساعتی به طول انجامید و تنها با راه اندازی مجدد سرورهای شرکت آمازون ممکن شد. این شرکت می گوید در حال ایجاد برخی تغییرات است تا در صورت وقوع برخی خطاهای مشابه انسانی دسترسی به خدمات کلود آمازون ناممکن نشود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها طی سال‌های آینده ارائه خدمات کلود به یک کسب و کار 14 میلیارد دلاری برای شرکت آمازون مبدل می شود و لذا بخش عمده ای از درآمد آن از محل ارائه این خدمات تامین می‌شود.

شماره خبر: 32239
تاریخ: شنبه 14 اسفند 1395  

نظر خود را برای ما ارسال کنید

نام شما:
ایمیل شما:
نظر شما:
کد امنیتی:
Jasjoo CAPTCHA

پیوندهای مرتبط