• © تمامی حقوق این وب سايت متعلق به ICTPress.IR می باشد.
    © Copyright 1998-2013 ICTPress.IR - ICT
Facebook
Twtitter
Twtitter
نسخه مناسب چاپ

نشست خبری روابط عمومی مخابرات ایران: برای برگزاری انتخابات الکترونیکی آماده ایم / سهم 30درصدی اطلاع رسانی امور در فضای مجازی

ictpressICTPRESS - نشست خبری صمیمانه روابط عمومی مخابرات ایران با حضور معاون امور مشتریان این شرکت در آستانه نوروز96 با خبرنگاران رسانه ها برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، محمدرضا بیدخام مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران روز شنبه 21 اسفند 95 در نشستی خبری با حضور خبرنگاران رسانه ها گفت: در سطح کشور از آیتم های مختلف تبلیغاتی از جمله شبکه های مجازی استفاده میکنیم.

 

 

 


با توجه به اثرگذاری شبکه های مجازی در بحث های رسانه ای و تبلیغاتی حدود 30درصد تمرکز کردیم تا اطلاع رسانی را از این طریق انجام دهیم.
برای برگزاری انتخابات الکترونیکی آمادگی فنی داریم و در همه نقاط ایران زیرساخت لازم از سوی مخابرات فراهم است.
دکتر داود زارعیان معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در سخنانی با اشاره به ره نگاشت بعنوان مهمترین پروژه های شرکت مخابرات ایران و سال 95 را سالی متفاوت برای مخابرات از آغاز تا پایان عنوان کرد و گفت: با روی کار آمدن هیات مدیره جدید تحولات شگرفی در مخابرات بوجود آمد و نقشه راه 5ساله آتی مخابرات بخوبی ترسیم شد.
وی خاطرنشان کرد: نخستین برنامه جدی ما در این مسیر، موضوع یکپارچگی استان ها بود که بخوبی صورت گرفت.

 

 

 


زارعیان تصریح کرد: در سال 96 یکپارچگی شبکه، یکپارچگی CRM ها و یکپارچگی ارتباط با مشتریان در عرصه های مختلف از جمله کارهایی است که در برنامه داریم.
وی گفت: نگاه به مشتری از برنامه های دیگر در چاچوب ره نگاشت است که فارغ از نگاه شعاری، مخابرات تمرکز بسیار زیادی روی مشتری دارد و همه تلاش میکنند در این عرصه کار کنند. 
زارعیان بیان کرد: در معاونت امور مشتریان برای سال96، هجده برنامه و پروژه تعریف کردیم و امیدواریم با انجام آنها بتوانیم پاسخگوی خوبی برای رضایتمندی مشتریان باشیم.
وی اظهار داشت: رسانه ها همواره به ما در اطلاع رسانی کارها و پروژه های مخابرات کمک کرده اند.
در ادامه محمد رضا بیدخام در سخنانی گفت: شرکت مخابرات ایران قدیمیترین برند ارتباطاتی کشور است و اکنون حدود 30 میلیون مشترک تلفن ثابت و نزدیک به 5 میلیون مشترک اینترنت پرسرعت دارد.
برنامه های موثر و بسیار خوبی برای مشتریان در سال 96 تدوین شده است که از آن جمله میتوان به عملیاتی شدن پروژه ره نگاشت و همچنین ارتقاء و حفظ جایگاه برند شرکت مخابرات ایران با همکاری و حمایت رسانه ها، اشاره کرد.

 

 

 


همچنین در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز برنامه های مدونی داریم که امیدواریم بخوبی آن ها را عملیاتی کنیم.
وی در ادامه گفت: تغییرات خاصی روی زیرساخت های مخابرات در حال انجام شدن است و آمادگی داریم که در چارچوب مقررات سازمان تنظیم مقررات به اپراتورهای دیگر نیز سرویس های لازم را توسعه یافته تر از گذشته ارائه دهیم.

 

این گزارش تکمیل میشود ...

شماره خبر: 32354
تاریخ: یکشنبه 22 اسفند 1395  

نظر خود را برای ما ارسال کنید

نام شما:
ایمیل شما:
نظر شما:
کد امنیتی:
Jasjoo CAPTCHA

پیوندهای مرتبط