• © تمامی حقوق این وب سايت متعلق به ICTPress.IR می باشد.
    © Copyright 1998-2013 ICTPress.IR - ICT
Facebook
Twtitter
Twtitter
نسخه مناسب چاپ

اپل شماره یک پشتیبانی فنی در بخش لپ‌تاپ شد

n00048383-bICTPRESS - در این جدول لنوو با کسب ۸۶ امتیاز، مایکروسافت با امتیاز ۸۲ امتیاز، اچ.پی ۸۰ امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم قرار گرفتند.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، اپل شماره یک پشتیبانی فنی مجله Laptop Mag با کسب ۹۳ امتیاز شد.

در دهمین سال مسابقه موسوم به Tech Support Showdown کمپانی اپل توانست رتبه نخست پشتیبانی فنی در بخش لپ‌تاپ را به خود اختصاص دهد.

ایسر با افزایش خدمات پس از فروش توانست به مقام دوم جدول برسد.

پاسخ تلفنی به‌موقع، اطلاعات کامل آنلاین، خدمات Callback و برگشت تماس در کمترین زمان ممکن برای حل مشکل احتمالی، چت آنلاین، رفرنس‌های شبکه‌های اجتماعی برای آگاهی دادن به کاربران و منابع قوی تحت وب؛ فاکتورهای تعریف‌شده برای تعیین برترین پشتیبان در نظر گرفته می‌شود که در این میان اپل توانست مقام اول را به‌دست بیاورد.


از سوی دیگر کمپانی‌هایی مانند ایسوس، سامسونگ و MSI برای کاربران نگران‌کننده شده‌اند. چت آنلاین ایسوس و وب‌سایت فنی برای پشتیبانی مأیوس کننده است و خدمات دهندگان سامسونگ فرق بین نوت‌بوک سری ۷ را با گوشی نوت ۷ نمی‌فهمند!

خدمات پشتیبانی MSI نیز برخلاف محصولات کاربرپسندش اصلاً کاربرپسند نیست.

در این جدول لنوو با کسب ۸۶ امتیاز، مایکروسافت با امتیاز ۸۲ امتیاز، اچ.پی ۸۰ امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم قرار گرفتند.

شماره خبر: 32387
تاریخ: دوشنبه 23 اسفند 1395  

نظر خود را برای ما ارسال کنید

نام شما:
ایمیل شما:
نظر شما:
کد امنیتی:
Jasjoo CAPTCHA

پیوندهای مرتبط