• © تمامی حقوق این وب سايت متعلق به ICTPress.IR می باشد.
    © Copyright 1998-2013 ICTPress.IR - ICT
Facebook
Twtitter
Twtitter
نسخه مناسب چاپ

گفتگوی آن لاین و مستقیم کاربران ایرانی با کارشناسان هوآوی در همه گوشی های این شرکت

1ICTPRESS - با توجه به اهمیت شرکت هوآوی به خدمات پس از فروش و جلب رضایت کامل مشتریان ایرانی در هنگام بهره گیری از محصولات این شرکت، هم اکنون امکان ارتباط بدون واسطه از طریق گفتگوی آن لاین (چَت) کاربران ایرانی هوآوی با کارشناسان فنی این شرکت به صورت 24 ساعته در گوشی های خودشان فراهم شده است.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، هوآوی به عنوان اولین برند در بازار تلفن همراه ایران، چنین سطح خدماتی را برای کاربران خود فراهم آورده است. این راه حل با بالاترین استاندارد فنی و سریع ترین حالت، بهترین راهنمایی ها را در تمامی زمینه های مرتبط با محصولات، خدمات، گارانتی، نمایندگی ها و...  در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد.

 

 

 


امکان گفتگوی آن لاین (چَت) در گوشی های هوآوی از طریق نرم افزار HiCare که به صورت پیش فرض در همه آنها نصب شده است، در دسترس کلیه کاربران هوآوی قرار دارد. با بهره گیری از امکان گفتگوی آن لاین (چَت) در این نرم افزار، به صورت 24 ساعته، کاربران حتی در ایام تعطیل می توانند با کارشناسان هوآوی به صورت مستقیم و آن لاین به هر دو زبان فارسی و انگلیسی گفتگو داشته باشند.

حمید شاهرخ نیا مدیر ارشد بخش خدمات پس از فروش هوآوی در این ارتباط گفت :"ما در هوآوی علاوه بر مرکز تماس تلفنی، تسهیلات جدیدی برای چَت آن لاین با کاربرانمان در نظر گرفته ایم تا آنها بتوانند به صورت بدون واسطه به خدمات مورد نیاز محصولات خود دسترسی داشته باشند. همچنین در این سامانه علاوه بر خدمات و تعمیرات، کارشناسان ما پاسخ گوی هرگونه سوال در ارتباط محصولات هوآوی قبل از خرید، در حین خرید و پس از خرید خواهند بود."      

نکته قابل توجه این است که این پشتیبانی از سمت هوآوی محدود به خریداران محصولات این شرکت نمی باشد و تنها از طریق یک مرورگر و استفاده از لینک https://goo.gl/8zspMf می توانید از خدمات هوآی بهره مند شوید.

 

 

 

 

 

شماره خبر: 34596
تاریخ: پنجشنبه 9 شهریور 1396  

نظر خود را برای ما ارسال کنید

نام شما:
ایمیل شما:
نظر شما:
کد امنیتی:
Jasjoo CAPTCHA

پیوندهای مرتبط