• © تمامی حقوق این وب سايت متعلق به ICTPress.IR می باشد.
    © Copyright 1998-2013 ICTPress.IR - ICT
Facebook
Twtitter
Twtitter
نسخه مناسب چاپ

معاون تجاری شرکت مخابرات ایران: پایش مستمر رضایتمندی مشتریان و بهبود مداوم کیفیت خدمات

444ICTPRESS - حرکت معاونت تجاری در راستای ماموریت شرکت مخابرات ایران و تحقق چشم انداز است، به صورتی که کلیه مراحل درخواست، راه اندازی و خدمات پس از فروش به صورت مکانیزه صورت پذیرفته و اندازه گیری کیفیت سرویس به صورت مستمر جهت رضایت مشتری در حال انجام است.

 به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، صادقی با تشریح روندهای تمرکز و توسعه خدمات ارتباطی در حوزه "دیتا " خاطرنشان کرد: ضمن ارائه راه حل های اختصاصی و عمومی برای اتصال کاربران به منابع اطلاعاتی، در جهت فراهم سازی امکانات نوین با توجه به نیازها و سلایق مشتریان، محتوای مورد نظر با کمترین هزینه فراهم می شود.
وی با تشریح نقش صنعت IT در کارآفرینی گفت: اقتصاد دنیای امروز بر پایه نو آوری خلاقیت و استفاده از دانش روز و بویژه دانش ارتباطات و فناوری اطلاعات استوار است. بنابراین دو قدرت مهم اطلاعات و ارتباطات و در راس آنها شبکه های اینترنتی شرایط تازه ای را پدید آورده که در آن تولید کنندگان، تامین کنندگان ، فروشندگان،  مشتری و تقریبا همه عوامل دست اندرکار یک چرخه اقتصادی قادرند در این فضا با یکدیگر در ارتباط باشند.
صادقی افزود: فناوری اطلاعات با ویژگی های خاص خود توانسته است سبب کارایی در امر کارآفرینی و ایجاد اشتغال گردد که از این ویژگی ها می توان به افزایش سرعت و دقت، رفع فساد های اداری، همکاری از راه دور و کاهش هزینه های سیستم و یا سازمان اشاره کرد. 

شماره خبر: 35107
تاریخ: دوشنبه 24 مهر 1396  

نظر خود را برای ما ارسال کنید

نام شما:
ایمیل شما:
نظر شما:
کد امنیتی:
Jasjoo CAPTCHA

پیوندهای مرتبط