• © تمامی حقوق این وب سايت متعلق به ICTPress.IR می باشد.
    © Copyright 1998-2013 ICTPress.IR - ICT
Facebook
Twtitter
Twtitter
نسخه مناسب چاپ

بیانیه‌ی شرکت ارتباطات مبین‌نت درخصوص جبران خسارت مشترکین اینترنت TD-LTE

image002ICTPRESS - شرکت ارتباطات مبین‌نت از بدو فعالیت درکنار تلاش مستمر بر بهبود خدمات ارتباطی و اینترنتی، یکی از اصلی‌ترین اهداف خود را صیانت از حقوق مشترکین دانسته است. برهمین اساس در اختلالات اخیر اینترنت بی‌سیم ثابت (TD-LTE) علی‌رغم اینکه منبع قطعی اینترنت کاملا بیرون از شبکه‌ی مبین‌نت ایجاد شده بود، تمام تلاش خود را برای اتخاذ یک موضع مسئولانه به کار گرفت تا از طریق رایزنی‌های مستمر در کم‌ترین زمان ممکن وضعیت شبکه را به پایداری برساند.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، مبین‌نت به‌خوبی می‌داند در شرایط ارتباطی کنونی کم‌ترین اختلال در شبکه می‌تواند خسارت‌های بسیاری را متوجه مشترکین اینترنت نماید. برهمین اساس بدون آنکه الزامی از سوی نهادهای مسئول، به‌ویژه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی متوجه این شرکت باشد، از همان لحظه‌ی اول، جبران خسارت ناشی از اختلالات را به‌عنوان نقطه‌ی آغازین فعالیت پس از پایداری شبکه اعلام کرد.

علی‌رغم بروز اختلالات به‌صورت پراکنده، مبین‌نت در راستای جلب رضایت مشترکین خود، حداکثر زمان یعنی چهار روز را ملاک جبران قرار داده و به هریک از مشترکینی که دچار اختلال در استفاده از اینترنت شده‌اند، فارغ از زمان‌های قطعی و وصلی، یک طرح 4 روزه با حجم 80 گیگابایت (40 گیگابایت روزانه+ 40 گیگابایت شبانه) اختصاص داده است. این طرح در بانک هدایای حساب کاربری مشترکین ذخیره‌شده و پس از پایان طرح فعلی قابلیت فعال‌سازی خواهد داشت. بنابراین لازم است مشترکین در زمانی نسبت به فعال‌سازی این هدیه اقدام کنند، که طرح فعلی آن‌ها به اتمام رسیده باشد. چراکه طرح هدیه، جایگزین طرح قبلی خواهد شد. بدیهی است پس از پایان طرح هدیه مشترکین می‌توانند هر طرحی که تمایل دارند را انتخاب نمایند.

یکباردیگر از تمامی مشترکین اینترنت TD-LTE و هچنین طیف وسیعی از مشترکین سازمانی که به‌دلیل این اختلال دچار مشکل در انجام فعالیت‌ها شده‌بودند، عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم طرح ایجاد شده بتواند پاسداشتی بر حقوق مشترکین گرانقدرمان باشد و بزرگترین سرمایه‌های شرکت ارتباطات مبین‌نت را همچنان درکنار این خانواده‌ی بزرگ، در مسیر تعالی نگه دارد. بدون شک بزرگترین دستاورد مبین‌نت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، جلب رضایت مشترکین خود بوده است و این مهم، با هیچ منفعتی قابل معامله نخواهد بود.

مبین‌نت به‌خوبی می‌داند در شرایط ارتباطی کنونی کم‌ترین اختلال در شبکه می‌تواند خسارت‌های بسیاری را متوجه مشترکین اینترنت نماید. برهمین اساس بدون آنکه الزامی از سوی نهادهای مسئول، به‌ویژه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی متوجه این شرکت باشد، از همان لحظه‌ی اول، جبران خسارت ناشی از اختلالات را به‌عنوان نقطه‌ی آغازین فعالیت پس از پایداری شبکه اعلام کرد.

علی‌رغم بروز اختلالات به‌صورت پراکنده، مبین‌نت در راستای جلب رضایت مشترکین خود، حداکثر زمان یعنی چهار روز را ملاک جبران قرار داده و به هریک از مشترکینی که دچار اختلال در استفاده از اینترنت شده‌اند، فارغ از زمان‌های قطعی و وصلی، یک طرح 4 روزه با حجم 80 گیگابایت (40 گیگابایت روزانه+ 40 گیگابایت شبانه) اختصاص داده است. این طرح در بانک هدایای حساب کاربری مشترکین ذخیره‌شده و پس از پایان طرح فعلی قابلیت فعال‌سازی خواهد داشت. بنابراین لازم است مشترکین در زمانی نسبت به فعال‌سازی این هدیه اقدام کنند، که طرح فعلی آن‌ها به اتمام رسیده باشد. چراکه طرح هدیه، جایگزین طرح قبلی خواهد شد. بدیهی است پس از پایان طرح هدیه مشترکین می‌توانند هر طرحی که تمایل دارند را انتخاب نمایند.

یکباردیگر از تمامی مشترکین اینترنت TD-LTE و هچنین طیف وسیعی از مشترکین سازمانی که به‌دلیل این اختلال دچار مشکل در انجام فعالیت‌ها شده‌بودند، عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم طرح ایجاد شده بتواند پاسداشتی بر حقوق مشترکین گرانقدرمان باشد و بزرگترین سرمایه‌های شرکت ارتباطات مبین‌نت را همچنان درکنار این خانواده‌ی بزرگ، در مسیر تعالی نگه دارد. بدون شک بزرگترین دستاورد مبین‌نت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، جلب رضایت مشترکین خود بوده است و این مهم، با هیچ منفعتی قابل معامله نخواهد بود.

 

شماره خبر: 37764
تاریخ: دوشنبه 26 شهریور 1397  

نظر خود را برای ما ارسال کنید

نام شما:
ایمیل شما:
نظر شما:
کد امنیتی:
Jasjoo CAPTCHA

پیوندهای مرتبط