• © تمامی حقوق این وب سايت متعلق به ICTPress.IR می باشد.
    © Copyright 1998-2013 ICTPress.IR - ICT
Facebook
Twtitter
Twtitter
نسخه مناسب چاپ

قراردادهای زیان ده شرکت پست متوقف می شود

3d0a5f67-d347-493f-90c7-9e9d114e8aea_20190304_081916ICTPRESS - ​​​​​​​مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد شرکت ملی پست گفت: شناسایی و توقف قراردادهای زیان ده، کنترل و نظارت هزینه های غیر ضروری از مهمترین برنامه های مدیریت هزینه، شرکت قلمداد می شود.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، علی اکبر هادوی افزود: نوآوری در توسعه نظارت های الکترونیکی، نوآوری در ارزیابی عملکرد واحدها، کنترل و نظارت با رویکرد بهبود و کارآفرینی از دیگر اقدامات این دفتر در خصوص ارتقا سلامت اداری است.

وی با تاکید بر نوآوری در توسعه نظارت های الکترونیکی، اظهار داشت: سیستم رهیاب موزعین برای حدود پنج هزار موزع، پیاده سازی سامانه پاسخگویی به شکایات EOP و کاهش مدت زمان پاسخگویی و همچنین اجرا و پیاده سازی سامانه "سخنی با مدیر عامل"؛ در این چارچوب پیاده سازی شده است.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، افزایش سرعت پاسخگویی به مشتریان و برخورد قاطع و بدون اغماض با متساهلین احتمالی را مهمترین برنامه های در دست اجرا در خصوص سلامت اداری بر شمرد و گفت: اجرای برنامه صیانت از حقوق مردم و تکریم ارباب رجوع،  افزایش نظارت مستمر در نقاط مهم و کلیدی عملیات فیزیکی و الکترونیکی، پیشگیری از وقوع بی ترتیبی ها و ناهنجاری های احتمالی را از دیگر برنامه ها در این حوزه عنوان کرد.

وی اهمیت توسعه و تقویت سلامت اداری را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: توسعه دولت الکترونیک و استفاده از فناوری های نوین با هدف ايجاد فضاي شفاف، روان ‌و قابل نظارت، ارتقا كنترل هاي داخلي، حذف نقاط تاریک و مبهم در امور اجرایی با ایجاد سامانه های نظارت الکترونیکی و استقرار سامانه ها و بسترهای سیستمی در مراکز اجرایی و ستادی، از جمله مهمترین برنامه ها در این زمینه است.

هادوی بهبود معیشت کارکنان شرکت، بازنگری و اصلاح قوانین و مقررات، تحقق شایسته سالاری در نظام اداری شرکت، نظارت، کنترل و ارزیابی مستمر در تمامی فرایندهای شرکت و پیاده سازی BPMS، الگو برداری از کشورهای توسعه یافته، تقویت باورهای دینی و ارزش های اخلاقی اسلامی و ترغیب استفاده از اپلیکیشنهای ارایه خدمات پستی، را نیز از دیگر راهکارهای بهبود سلامت اداری دانست.

به گفته وی، علاوه بر این، با اصلاح نظام اداری، مقررات زدایی و افزایش مشارکت و تقویت فرهنگ سازمانی؛ می توانیم شاهد ارتقا سلامت اداری در شبکه پستی کشور باشیم.

شماره خبر: 40834
تاریخ: دوشنبه 13 اسفند 1397  

نظر خود را برای ما ارسال کنید

نام شما:
ایمیل شما:
نظر شما:
کد امنیتی:
Jasjoo CAPTCHA

پیوندهای مرتبط