• © تمامی حقوق این وب سايت متعلق به ICTPress.IR می باشد.
    © Copyright 1998-2013 ICTPress.IR - ICT
Facebook
Twtitter
Twtitter
نسخه مناسب چاپ

رتبه نخست شرکت ملی پست در جشنواره شهید رجایی

af5efa21-63d6-47bf-a348-96d7cc1a2687_20190318_141749ICTPRESS -پست در شاخص های عمومی و دو محور مدیریت سرمایه انسانی و دولت الکترونیک شاخص های اختصاصی جشنواره شهید رجایی، رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی که در بین دستگاه های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد، پست موفق به کسب رتبه نخست شد.

بر اساس این گزارش، در مراسمی که به همین مناسبت و در سالن شهید قندی برگزار شد، از کارکنان نمونه شرکت ملی پست با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیر شد.

این گزارش می افزاید: در ارزیابی های صورت گرفته رضا فرضی، رئیس اداره IT، اداره کل حراست و امنیت پستی، الهه مرادی کارشناس اسناد دفتر مدیرعامل، محمد رضایی رئیس اداره ارزیابی و کنترل کیفیت دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان، ولی واحدی معاون مالی و اداری استان آذربایجان شرقی، الهام نافعی کارشناس بودجه و آمار استان ایلام، ایمان اصغرزاده کارشناس امور اداری منطقه پستی جنوب غرب، حمید بهنامی معاون دفتر مدیریت عملکرد و خسرو خادمی معاون فنی استان کرمانشاه در این دوره از جشنواره به عنوان سرآمدان شرکت ملی پست معرفی شدند.

در جشنواره چهاردهم، ارزیابی عملکرد در دو بُعد درون سازمانی و برون سازمانی انجام می شود که در بخش درون سازمانی هر دستگاه موظف به تهیه شاخص های کمی و کیفی قابل سنجش و سپس ارزیابی عملکرد مجموعه واحدها براساس آن خواهد بود.

در بعد برون سازمانی نیز، شاخص هایی از سوی مراجع ذی صلاح کشور برگرفته از "قانون مدیریت خدمات کشوری، برنامه سه ساله اصلاح نظام اداری، سیاست های کلی نظام اداری از سوی مقام معظم رهبری، بخشنامه ها و دستورالعمل های صادره ابلاغی و..." تعیین و کلیه دستگاه های اجرایی ملزم به محقق نمودن اهداف آن شاخص ها می باشند.

پیش از این هادوی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد در خصوص نحوه ارزیابی کارکنان در این جشنواره گفته بود: از آن‌جا که یک سازمان متشکل از اجزا و بخش‌های مختلف می‌باشد، برای اطمینان از میزان موفقیت سازمان می‌بایست به ارزیابی میزان تطابق و کارایی عملکرد این اجزا بر مبنای شاخص های ارزیابی  و در جهت اهداف استراتژیک و برنامه راهبردی سازمانی اقدام نمود. بر همین اساس برای ارزیابی یک سازمان، استفاده از نتایج ارزیابی کارکنان و سازمان ضروری است که با انجام آن، صلاحیت، خصوصیات، کیفیت، مهارت، ظرفیت و پتانسیل بالقوه‌ی مدیریت و مجموعه مشخص خواهد شد.

روابط عمومی این موفقیت را به تمامی کارکنان شبکه پستی کشور تبریک می گوید.

شماره خبر: 41080
تاریخ: دوشنبه 27 اسفند 1397  

نظر خود را برای ما ارسال کنید

نام شما:
ایمیل شما:
نظر شما:
کد امنیتی:
Jasjoo CAPTCHA

پیوندهای مرتبط