۱۴۰۳ جمعه ۰۷ اردیبهشت

اخبار

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ICTPRESS - ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد.

تشریح برنامه‌های محوری مخابرات تهران در سال ۱۴۰۳

ICTPRESS - مدیر مخابرات منطقه تهران در همایش یکروزه تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های سال ۱۴۰۳، به تشریح اولویت‌ها و برنامه‌های محوری مخابرات منطقه تهران پرداخت.

الناز سخائیان به عنوان نخستین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد

ICTPRESS - الناز سخائیان، همزمان با روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۳ به عنوان اولین مدیر ایرانی به سمت مدیرعاملی شرکت نستله ایران منصوب شد.

کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد

ICTPRESS - «کیوسک‌های دیجیتال پایش سلامت» توسط همراه اول رونمایی و در تعدادی از مراکز بهداشت شهر تهران نصب شد.

اینترنت در روزهای برگزاری کنکور قطع نمی‌شود

ICTPRESS - به دنبال برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در روزهای پنچ شنبه و جمعه و ایجاد سوالاتی درباره وضعیت اینترنت هنگام برگزاری کنکور، رئیس سازمان سنجش کرد که اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نو

بایدن لایحه ضد تیک‌تاک را امضا کرد

ICTPRESS - لایحه‌ای که تیک‌تاک را وادار به فروش زیرمجموعه خود در آمریکا یا مسدود شدن در این کشور می کرد، پس از تصویب در سنا اکنون به امضای جو بایدن رئیس جمهور آمریکا رسیده و به قانون تبدیل شده است.

انواع گرایش DBA

ICTPRESS - دوره‌های دی‌بی‌ای در ایران در سطوح متنوع برگزار می شوند اما در گام اول نیاز است تا مهمترین گرایش‌های DBA شناسایی شوند.

زارع‌پور: رفع فیلتر «گوگل پلی» در دستور کار است

ICTPRESS - وزیر ارتباطات گفت: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شود.

اعضای هیات مدیره انجمن هوش مصنوعی ایران انتخاب شدند

ICTPRESS - اولین مجمع عمومی عادی انجمن هوش مصنوعی ایران روز سه‌شنبه (چهارم اردیبهشت‌ماه) در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار و اعضای هیات رئیسه این انجمن انتخاب شدند.

برخط جهان فناوری ۲۴ آوریل را دنبال کنید

ICTPRESS - عناوین برگزیده اخبار فناوری‌های نوین در ایران و جهان (۲۴ آوریل) را در ادامه می‌خوانید.