۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردین

برگزاری پنجمین گردهمایی گراف‌دی با محوریت "مدیریت وجهه سازمان"

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی رویداد گراف‌دی، در این گردهمایی موضوعاتی چون: مدیریت هوش مصنوعی در وجهه سازمانی، نقش شبکه های اجتماعی در مدیریت وجهه سازمانی، مدیریت بحران و تاثیر آن بر وجهه سازمانی و تجربه های سنتی موجود در مدیریت وجهه سازمانی در قالب انتقال تجربه فعالان این بخش، ارائه خواهد شد.

 


همچنین موضوع "راهبردهای موفق در مدیریت شهرت برند، تجربه مدیران عامل و روابط عمومی ها" در قالب پنل میان صاحب‌نظران و فعالان موفق در این حوزه بررسی می شود.

در این گردهمایی یک روزه، دو مهمان خارجی فعال در حوزه ارتباطات و تبليغات نیز تجربه خود را در قالب دو موضوع "تکنیک های شفافیت در مدیریت برند" و "نقش مسئولیت اجتماعی در ارتقاء وجهه سازمانی" ارائه خواهند کرد.

یکی دیگر از بخش های پنجمین گردهمایی روابط‌عمومی‌های اکوسیستم فناوری و اقتصادی، اهدای "تندیس گراف‌دی" به مدیران عامل ارتباط گرا و برگزیده از میان شرکت های بزرگ اقتصادی، کارآفرینان، استارت آپ ها، بانک ها، بیمه ها، شرکت های پرداخت الکترونیکی، شرکت های فناوری و دانش بنیان است که بیشترین امتیاز را در جهت ارتقاء وجهه سازمانی کسب کنند.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه معیار اصلی ارزیابی مدیران عامل، كیفیت عملكرد آن ها در تحقق اهداف سازمان در جهت ارتقاء وجهه سازمانی است، ارزیابی های بخش "تندیس گراف‌دی"  با حضور صاحبنظران این حوزه و با همکاری سازمان مردم نهاد " کانون کاربران ICT " و به صورت‌ رایگان صورت خواهد گرفت.

برگزارکنندگان رويداد گراف دی از همه صاحبنظران و متخصصان فعال در این حوزه دعوت می کنند نقطه نظرات خود را برای هر چه بهتر شدن مراسم به دبیرخانه رويداد ارسال کنند.

برگزاری پنجمین گردهمایی گراف‌دی با محوریت "مدیریت وجهه سازمان "
پنجمین گردهمایی گراف‌دی (گردهمایی روابط‌عمومی‌های اکوسیستم فناوری و اقتصادی) با محوریت "مدیریت وجهه سازمان " در نیمه نخست سال جاری با ارایه "تندیس گراف‌دی" به مدیران عامل موثر در ارتقاء وجهه سازمانی، برگزار می شود.
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی رویداد گراف‌دی، در این گردهمایی موضوعاتی چون: مدیریت هوش مصنوعی در وجهه سازمانی، نقش شبکه های اجتماعی در مدیریت وجهه سازمانی، مدیریت بحران و تاثیر آن بر وجهه سازمانی و تجربه های سنتی موجود در مدیریت وجهه سازمانی در قالب انتقال تجربه فعالان این بخش، ارائه خواهد شد.
همچنین موضوع "راهبردهای موفق در مدیریت شهرت برند، تجربه مدیران عامل و روابط عمومی ها" در قالب پنل میان صاحب‌نظران و فعالان موفق در این حوزه بررسی می شود.
در این گردهمایی یک روزه، دو مهمان خارجی فعال در حوزه ارتباطات و تبليغات نیز تجربه خود را در قالب دو موضوع "تکنیک های شفافیت در مدیریت برند" و "نقش مسئولیت اجتماعی در ارتقاء وجهه سازمانی" ارائه خواهند کرد.
یکی دیگر از بخش های پنجمین گردهمایی روابط‌عمومی‌های اکوسیستم فناوری و اقتصادی، اهدای "تندیس گراف‌دی" به مدیران عامل ارتباط گرا و برگزیده از میان شرکت های بزرگ اقتصادی، کارآفرینان، استارت آپ ها، بانک ها، بیمه ها، شرکت های پرداخت الکترونیکی، شرکت های فناوری و دانش بنیان است که بیشترین امتیاز را در جهت ارتقاء وجهه سازمانی کسب کنند.
لازم به ذکر است با توجه به اینکه معیار اصلی ارزیابی مدیران عامل، كیفیت عملكرد آن ها در تحقق اهداف سازمان در جهت ارتقاء وجهه سازمانی است، ارزیابی های بخش "تندیس گراف‌دی"  با حضور صاحبنظران این حوزه و با همکاری سازمان مردم نهاد " کانون کاربران ICT " و به صورت‌ رایگان صورت خواهد گرفت.
برگزارکنندگان رويداد گراف دی از همه صاحبنظران و متخصصان فعال در این حوزه دعوت می کنند نقطه نظرات خود را برای هر چه بهتر شدن مراسم به دبیرخانه رويداد ارسال کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

95187