• © تمامی حقوق این وب سايت متعلق به ICTPress.IR می باشد.
    © Copyright 1998-2013 ICTPress.IR - ICT
Facebook
Twtitter
Twtitter
نسخه مناسب چاپ

راهکارهای عملی نماینده اتحادیه پستی جهانی برای بهبود عملکرد سرویس پیشتاز

390fa2ba-8e0a-4f7b-bc52-a8532198bb6a_20190424_184622ICTPRESS -نماینده اتحادیه پستی جهانی پس از بازدید از مراکز عملیاتی پست ایران، راهکارهای عملی برای بهبود عملکرد سرویس پست پیشتاز را در گزارش پایانی خود ارائه داد.

 به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، در این جلسه که با حضور مدیران حوزه فنی و بازرگانی و کارشناسان مربوطه برگزار شد، جیان فنگ در گزارش کاملی به نقاط مثبت و منفی این سرویس پرداخته و با ارائه‌ی آمارهای مختلف از بخش های اجرایی سرویس پیشتاز، موانع بهبود عملکرد این سرویس را یادآور شد.

در گزارش مزبور، نماینده اتحادیه پستی جهانی در خصوص راهکارهای بهبود سطح کیفی پست پیشتاز توضیحات کاملی ارائه داد.

وی در بازدیدهای دوره ای خود از واحد‌های تجزیه و مبادلات، فرودگاه امام خمینی، منطقه پانزده پستی و پست استان البرز، مراحل مختلف این سرویس را بررسی کرده و راههای عملی به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات این سرویس را ارایه کرد.

در گزارش جیان فنگ به راه های تعامل بهتر با سازمان های همکار مانند گمرک نیز توجه شده و پیشنهاد بهبود وضعیت موجود نیز به مدیران حاضر در جلسه ارایه شد.

 

شماره خبر: 41553
تاریخ: چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398  

نظر خود را برای ما ارسال کنید

نام شما:
ایمیل شما:
نظر شما:
کد امنیتی:
Jasjoo CAPTCHA

پیوندهای مرتبط