• © تمامی حقوق این وب سايت متعلق به ICTPress.IR می باشد.
    © Copyright 1998-2013 ICTPress.IR - ICT
Facebook
Twtitter
Twtitter
نسخه مناسب چاپ

سابین تجارت آریا: تحولی بزرگ در عرصه بانکداری و پرداخت الکترونیک در راه است

photo_2019-08-19_12-55-24ICTPRESS - تحول دیجیتال و بانکداری دیجیتال در «سابین تجارت آریا» مبتنی بر بازار ایران و نیاز مشتری در رأس فعالیت‌ها است.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، نشست خبری شرکت سابین تجارت آریا، با حضور مدیرعامل و هیات‌مدیره این شرکت در حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

 

 

 

 
مهدی عباس نیا رییس هیات مدیره شرکت سابین تجارت آریا در سخنانی در این نشست با بیان اینکه بانک ایران زمین از سال نود و پنج به مقوله بانکداری الکترونیک توجه ویژه‌ای داشته تاکید کرد که بحث تحول دیجیتال همیشه سرلوحه برنامه‌های این بانک بوده است و در راستای همین استراتژی نیز تغییرات گسترده‌ای در بانک رخ داده تا هرچه زودتر بتوانند به اهداف خود نزدیک شوند.
وی افزود: دو راه در برابرمان وجود داشت، استفاده از نیروهای درون سازمانی و برون سازمانی که ما راه حل دوم را برگزیدیم. به شدت معتقدم که این روزها خلاقیت و ابداع از داخل یک مجموعه خلق نمی‌شود و مشتریان هستند که نیازها را تعریف می‌کنند و بر اساس آن ابداعاتی ایجاد می‌شود. 

 

 

 

 
عباس نیا بیان کرد: بر همین اساس شروع به سرمایه گذاری در حوزه های محتلف ICT و بانکداری کردیم، از جمله در حوزه صنعت پرداخت و البته شرکت های تلکام، چون همه این ها در اکوسیستم تحول دیجیتال موثر و زنجیره در هم تنیده خدمت است که با هم افزایی در کنار هم موثر و تحول آفرین خواهد بود.  
رییس هیات مدیره شرکت سابین تجارت آریا در پاسخ به سوال آی سی تی پرس مبنی بر ویژگی ارائه خدمات به جامعه مخاطب در این صنعت از سوی این شرکت، تلاش مستمر بر افزایش ماندگاری مشتریان در شبکه شرکت را عنوان کرد و افزود: بنابراین ارائه خدمات به مشتریان را برپایه اصل وفاداری و ماندگاری برنامه ریزی کرده ایم. 
فرهاد وکیلیان مدیرعامل جدید این شرکت نیز در سخنانی گفت: بازار امروز صنعت پرداخت، بازار بسیار گسترده و جذابی است و بهره گیری از تجربیات گذشته می تواند زمینه رشد و پیشرفت های چشمگیر و حداکثری را در این حوزه برای ما فراهم سازد.

 

 

 

 
وی در ادامه با اشاره به مجموعه فعالیت های هلدینگ بانک ایران زمین اظهار داشت: مجموعه ایران زمین در حوزه نوآوری با تاسیس مرکز نوآوری و شتاب دهنده بانک، کلکسیونی از حوزه های نوآورانه را فراهم ساخته و در مجموع هرچه مربوط به ابزار در نوآوری، ارتباطات و پرداخت است را در سبد خدمات خود دارد.
مدیرعامل جدید سابین تجارت آریا، در ادامه به برنامه های خود برای این شرکت پرداخت و تصریح کرد: به عنوان گام نخست، گروه های کاری مختلفی را با عنوان تیم خلاقیت در شرکت ایجاد کرده ایم و در نخستین بخش به ادامه و تحقق پروژه های فعلی و جاری شرکت می پردازیم، کارها و پروژه های خوبی تاکنون انجام شده که نیاز به پیگیری و ادامه مسیر دارند.
وکیلیان ادامه داد: در گام بعدی 11 پروژه استراتژیک تعریف کرده ایم که بر اساس اولویت، 5 پروژه دارای اولویت بالاتری بوده که به زودی، بیشتر در مورد آن ها اطلاع رسانی خواهیم کرد، ضمن اینکه در بخشهای دیگر پلن کاری خود، به پروژه هایی که از سوی مرکز نوآوری بانک ارجاع خواهد شد و همچنین پروژه ها و ایده هایی که بنده آن ها را «پروژه های اتفاقی» نامیده ام، خواهیم پرداخت. اتفاقا این حوزه، بخش مهمی از کار ما خواهد بود و اساسا استراتژی شرکت، بر اساس سرمایه گذاری های مشترک و منابع مشترک است.
وی افزود: بر اساس استراتژی وعده داده شده به هیئت مدیره، ما در مدت کوتاهی قادر به ارائه تمام سرویس های پرداختی بوده و در نقاط یونیک از آن ها بهره خواهیم برد.
مدیرعامل جدید سابین تجارت آریا در پاسخ به سوال شبکه خبری آی سی تی پرس مبنی بر اینکه شاخص ارائه خدمات بر پایه مشتری مداری از جانب شما چه خواهد بود تاکید کرد: پلن کاری ما ایونت محور خواهد بود؛ بنابراین درگیر کردن مشتریان با اتفاقات این حوزه را در این راستا به عنوان شاخص مشتری مداری تعریف کرده ایم.
اصغر باباپور، نائب رئیس هیات مدیره شرکت «سابین تجارت آریا» نیز در سخنانی درباره استراتژی این شرکت، به کیفیت محصولات آن اشاره کرد و گفت: یکی از خدمات شرکت سابین تجارت آریا ارائه محصولات باکیفیت به مشتریان است؛ این شرکت همواره سعی کرده است تا در کنار کمیت، کیفیت را افزایش دهد.

 

 

 

 
وی به مفهوم بانکداری دیجیتال اشاره کرد و گفت: بانکداری دیجیتال فقط به مفهوم تغییر در برخی اتوماسیون‌های اداری و استفاده از ربات مقابل بانک و سیستم‌های پرداخت نیست بلکه مفهوم گسترده‌تری دارد که از تغییر در زیرساخت‌ها تا مراحل اجرایی را شامل می‌شود و بانک ایران‌زمین همواره در راستای بهبود کیفیت عمل کرده است.
باباپور افزود: «سابین تجارت آریا» این ویژگی را خواهد داشت که سرویس‌های مختلفی را به مشتریان ارائه دهد و در حوزه فین‌تکی حرفی برای گفتن داشته باشد، ضمن اینکه همواره برای افراد و گروه‌های خاص محصولات متفاوتی وجود خواهد داشت.
وی همچنین یکی از استراتژی‌های اصلی این شرکت را بانکداری باز برشمرد و تصریح کرد: یکی از استراتژی‌های اصلی «سابین تجارت آریا»، بانکداری باز و ارتباط با شرکت‌های فین‌تکی در سطح عالی است.
فارسی، عضو جدید هئیت مدیره شرکت سابین تجارت آریا نیز در سخن کوتاهی بر ارائه پلن جدید و حرکت بر محور نیاز مشتری در حوزه پرداخت تاکید کرد.

 

 
بنابراین گزارش، شرکت سابین تجارت آریا قصد دارد تحول شگرفی در عرصه بانکداری الکترونیک ایجاد کند و در این راه از مدیران باسابقه و قدر این حوزه کمک گرفته است.

شایان ذکر است وکیلیان مدیرعامل جدید این شرکت که از مدیران باسابقه و خوش‌نام صنعت پرداخت کشور است، علاوه بر تجربیات مدیریتی در شرکت‌های مختلف حوزه پرداختی، پیش از پیوستن به «سابین تجارت آریا»، معاون توسعه بازار شرکت کارت اعتباری ایران کیش بوده و پس از عزم جدی بانک ایران‌زمین برای نقش‌آفرینی بیشتر در عرصه بانکداری دیجیتال و همگام با تحولات دیجیتال در حوزه پرداخت و خرید صددرصدی سهام این شرکت توسط بانک ایران‌زمین با نظر هیات مدیره به‌عنوان مدیرعامل شرکت سابین تجارت آریا منصوب شده است.
به گزارش شبکه خبری آی سی تی پرس، نشست خبری شرکت سابین تجارت آریا، متعلق به بانک ایران زمین، روز یکشنبه 27 مرداد 98، با حضور فرهاد وکیلیان مدیر عامل جدید، مهدی عباس نیا رییس هیئت مدیره و اصغر باباپور و فارسی به عنوان نایب رئیس و عضو هیئت مدیره این شرکت و جمعی از اصحاب رسانه در محل هلدینگ بانک ایران زمین برگزار شد.

 

 

 

 

عکس: اشکان کلانتری

 

شماره خبر: 42914
تاریخ: دوشنبه 28 مرداد 1398  

نظر خود را برای ما ارسال کنید

نام شما:
ایمیل شما:
نظر شما:
کد امنیتی:
Jasjoo CAPTCHA

پیوندهای مرتبط