• © تمامی حقوق این وب سايت متعلق به ICTPress.IR می باشد.
    © Copyright 1998-2013 ICTPress.IR - ICT
Facebook
Twtitter
Twtitter
نسخه مناسب چاپ

صاحبان کسب و کار باید هر روز بازار را رصد کنند

photo_2020-05-29_20-06-59ICTPRESS - مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی گفت: تحقیقات بازار در ایران جایگاه مطلوبی در بین مدیران بنگاه های اقتصادی ندارد.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، حمید بروغنی، درک دقیق مشکلات مشتری ، تحلیل و آنالیز نتایج و نداشتن اطلاعات موثق را از مهمترین مشکلات شرکت های تحقیق بازار برشمرد و اظهار داشت: صاحبان کسب و کارها باید برای ماندن در عرصه رقابت هر روز بازار را رصد کنند.

وی آگاهی پایین از تجربه مارکتینگ در ایران را از دیگر مشکلات حوزه بازاریابی عنوان کرد و افزود : نبود آموزش آکادمیک، تعدیل نیروهای فعال و تجربیات ناقص از جمله مشکلات حوزه دیجیتال مارکتینگ در ایران است.

جانشین کارگروه برند سازی و اقتصادی انجمن سواد رسانه‌ای کشور همچنین جمع آوری اطلاعات معتبر مصرف کننده و بازار و آموزش گروه های هدف با ابزارهای روز بازاریابی دنیا را مهمترین راه حل های حوزه دیجیتال مارکتینگ در ایران دانست.

شماره خبر: 45833
تاریخ: جمعه 9 خرداد 1399  

نظر خود را برای ما ارسال کنید

نام شما:
ایمیل شما:
نظر شما:
کد امنیتی:
Jasjoo CAPTCHA

پیوندهای مرتبط