• © تمامی حقوق این وب سايت متعلق به ICTPress.IR می باشد.
    © Copyright 1998-2013 ICTPress.IR - ICT
Facebook
Twtitter
Twtitter
نسخه مناسب چاپ

آسیاتک موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ISO20000-1 شد

ICTPRESS - شرکت انتقال داده های آسیاتک به عنوان یکی از پیشروان صنعت ICT و اپراتور برتر خدمات ارتباطی ثابت طی سالهای گذشته با توسعه سیستمهای مدیریتی مبتنی بر استانداردهای ملی و بین المللی نسبت به توسعه و زیرساخت سیستمی خود اقدام کرده است.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت آسیاتک، در این راستا آسیاتک موفق به پیاده سازی استاندارد ISO 20000-1:2018 به عنوان نخستین شرکت و تنها دارنده این گواهینامه در سطح شرکتهای صنعت IT شد.
به جهت بررسی انطباق و صحه گذاری اجرای سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در طی سه روز پایانی هفته گذشته ممیزی اجرای سیستم فوق الذکر توسط شرکت مرزبان کیفیت نماینده IMQ-ایتالیا در محل شرکت آسیاتک برگزار شد.
بر اساس گزارش تیم ممیزی IMQ اجرای سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مبتنی بر استاندارد ISO 20000-1 ویرایش سال 2018 به صورت کامل و بدون هر گونه عدم انطباقی در شرکت آسیاتک است.
استاندارد ISO 20000 بر پایه روشهای ITIL و به صورت تخصصی در حوزه ICT توسط موسسه بین المللی استاندارد ISO، تدوین و منتشر شده است.
لازم به ذکر است که سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات با بهره گیری از تجارب ITIL ، سازمان ها را در جهت ارتقای خدمات و سرویس های خود رهنمون می سازد.
آسیاتک افتخار آن را داشته است که با بهره گیری از سیستم مدیریت فناوری اطلاعات 1-20000 ISO خدمات خود را با کیفیت بالاتری به مشترکین ارائه کند.

 

دریافت گواهینامه سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعاتISO 20000-1
شرکت انتقال داده های آسیاتک به عنوان یکی از پیشروان صنعت ICT و اپراتور برتر خدمات ارتباطی ثابت طی سالهای گذشته با توسعه سیستمهای مدیریتی مبتنی بر استانداردهای ملی و بین المللی نسبت به توسعه و زیرساخت سیستمی خود اقدام نموده است.
در این راستا آسیاتک موفق به پیاده سازی استاندارد ISO 20000-1:2018 به عنوان اولین شرکت و تنها دارنده این گواهینامه در سطح شرکتهای صنعت IT گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، به جهت بررسی انطباق و صحه گذاری اجرای سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در طی سه روز انتهایی هفته گذشته ممیزی اجرای سیستم فوق الذکر توسط شرکت مرزبان کیفیت نماینده IMQ-ایتالیا در محل شرکت آسیاتک برگزار گردید.
بر اساس گزارش ممیزی تیم ممیزی IMQ اجرای سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مبتنی بر استاندارد ISO 20000-1 ویرایش سال 2018 به صورت کامل و بدون هر گونه عدم انطباقی در شرکت آسیاتک می باشد.
استاندارد ISO 20000 بر پایه بهروشهای ITIL  و به صورت تخصصی در حوزه ICT توسط موسسه بین المللی استاندارد ISO، تدوین و منتشر گردیده است. 
لازم به ذکر است که سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات با بهره گیری از تجارب ITIL ، سازمانها را در جهت ارتقا خدمات و سرویسهای خود رهنمون می سازد. 
دریافت گواهینامه سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعاتISO 20000-1
شرکت انتقال داده های آسیاتک به عنوان یکی از پیشروان صنعت ICT و اپراتور برتر خدمات ارتباطی ثابت طی سالهای گذشته با توسعه سیستمهای مدیریتی مبتنی بر استانداردهای ملی و بین المللی نسبت به توسعه و زیرساخت سیستمی خود اقدام نموده است.
در این راستا آسیاتک موفق به پیاده سازی استاندارد ISO 20000-1:2018 به عنوان اولین شرکت و تنها دارنده این گواهینامه در سطح شرکتهای صنعت IT گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، به جهت بررسی انطباق و صحه گذاری اجرای سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در طی سه روز انتهایی هفته گذشته ممیزی اجرای سیستم فوق الذکر توسط شرکت مرزبان کیفیت نماینده IMQ-ایتالیا در محل شرکت آسیاتک برگزار گردید.
بر اساس گزارش ممیزی تیم ممیزی IMQ اجرای سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مبتنی بر استاندارد ISO 20000-1 ویرایش سال 2018 به صورت کامل و بدون هر گونه عدم انطباقی در شرکت آسیاتک می باشد.
استاندارد ISO 20000 بر پایه بهروشهای ITIL  و به صورت تخصصی در حوزه ICT توسط موسسه بین المللی استاندارد ISO، تدوین و منتشر گردیده است. 
لازم به ذکر است که سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات با بهره گیری از تجارب ITIL ، سازمانها را در جهت ارتقا خدمات و سرویسهای خود رهنمون می سازد. 
آسیاتک افتخار آن را داشته است که با بهره گیری از سیستم مدیریت فناوری اطلاعات 1-20000 ISO خدمات خود را با کیفیت بالاتری به مشترکین گرامی ارائه نماید.
شماره خبر: 46235
تاریخ: یکشنبه 15 تیر 1399  

نظر خود را برای ما ارسال کنید

نام شما:
ایمیل شما:
نظر شما:
کد امنیتی:
Jasjoo CAPTCHA

پیوندهای مرتبط