• © تمامی حقوق این وب سايت متعلق به ICTPress.IR می باشد.
    © Copyright 1998-2013 ICTPress.IR - ICT
Facebook
Twtitter
Twtitter
نسخه مناسب چاپ

کارت داوری مردم به اپراتور «زرد»؛ فایوجی را بیخیال کنسرت را درست آنلاین کنید!

photo_2020-07-25_11-33-22ICTPRESS - این روزها انگار زرد بودن یک هنرست؟!

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، روزگاری نه چندان دور می گفتیم فلان رفتار زرد است و نشان از سطحی بودن دارد اما انگار امروز این مدل زرد بودن ادعایی کارسازست.
البته ادعا در صورت اثبات مشکلی ندارد به شرطی که صاحب آن ادعا محکم بایستد و ثابت کند یا عذر تقصیر بپذیرد.
اینجا موضوعی مطرح است که همراستا با تست نسل پنجم تلفن همراه توسط وزارت ارتباطات طی روزهای اخیر، با هجوم گسترده تبلیغاتی یک اپراتور تلفن همراه کشور در این خصوص مواجه شدیم که مردم بدانید ما نسل پنجم موبایل را به ایران آوردیم! هر چه هم برخی خبرنگاران بر امکان یابی تست موضوع کوشیدند ظاهرا علی‌رغم آمادگی اپراتور، هنوز توفیق نیافته اند!
این در حالی ست که در چند ماه اخیر و همراستا با خانه‌نشینی اجباری مردم متاثر از شیوع کرونا در جهان و ایران، اقبال بر برگزاری ها از جمله کنسرت ها به صورت آنلاین ظهوری اپیدمی‌وار یافته است.
اقبالی که بسیاری از هنرمندان، مردم، سازمان ها و شرکت ها را به برگزاری و حمایت از آن ترغیب کرده تا برای جامعه تولید ارزش کنند و انگیزه و نشاط.
این موضوع به حوزه ارتباطات هم ورود کرده به طوری که موجب شده شاهد تبلیغات گسترده ای از سوی اپراتور تلفن همراه برای برگزاری کنسرت آنلاین همایون شجریان بر بستر تلویزیون تعاملی این اپراتور در گذشته ای نه چندان دور باشیم.
با این اقبال و آن استقبال دیری نپایید که همزمان با برگزاری کنسرت این خواننده، زمینه برای ناکام ماندن بسیاری از علاقه مندان در دریافت مناسب کنسرت در زمان مقرر فراهم شد و با عنایت به این ناکامی در برگزاری کنسرت همایون شجریان توام با دلزدگی به ارمغان آمده برای مخاطبان، این‌موضوع ادامه یافت تا این بار نوبت به هنرمندی دیگر رسید و قرار شد تا هنوز شیپورها از صدای بلند راه‌اندازی فایوجی در ایران خالی نشده بر طبل پخش آنلاین کنسرت سالار عقیلی، بازهم بر بستر این اپلیکیشن، اپراتور مربوطه بکوبد!
طبیعتا تعداد شرکت کنندگان در این رویداد جدید نیز همانند تبلیغاتش که انگار دست به عصا شده بود، کمرنگ شده تا جایی که حتی پیشاپیش ارفاق 10 روزه برای بازدیدش اعلام شد!
بنظر می آید کوفتگی حاصل از اخبار کرونا با کوفتگی عدم دریافت بهینه این کنسرت توام با دوهول آنلاین بودنش، بر تن مخاطبان باقی بماند و این سوال در ذهنشان که نمیشود انتظار برگزاری مناسب یک کنسرت آنلاین را توسط یک زیرساخت ارتباطی داشته باشیم؟ نسل پنجم پرحاشیه پیش‌کش!
آیا به هدر رفتن وقت، انرژی و سرمایه مردم دستمایه ساز ‌و دوهول های زرد شده است و‌ بازیگران به اصطلاح مهم عرصه ارتباطات، سوار بر مرکب عوام‌فریبی؟ آیا برگزاری این کنسرت بکمک زیرساخت فایوجی انجام شد که در تبلیغات آن غوطه ور گشت؟ 

باشد تا محدوده این مدل رفتارهای ابهام برانگیز محدود یا محو شود.

شماره خبر: 46439
تاریخ: شنبه 4 مرداد 1399  

نظر خود را برای ما ارسال کنید

نام شما:
ایمیل شما:
نظر شما:
کد امنیتی:
Jasjoo CAPTCHA

پیوندهای مرتبط