• © تمامی حقوق این وب سايت متعلق به ICTPress.IR می باشد.
    © Copyright 1998-2013 ICTPress.IR - ICT
Facebook
Twtitter
Twtitter
نسخه مناسب چاپ

کسب تندیس رضایتمندی مشتری توسط شرکت مخابرات ایران

ICTPRESS - چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی با رویکرد رضایتمندی مشتری برگزار شد و شرکت مخابرات ایران تندیس رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید اشاعه فرهنگ اجرای کامل سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی و بررسی موانع تولید و صادرات به منظور رفع موانع دست و پاگیر تولید و اشتغال، با حضور شرکت های برتر دولتی و خصوصی برگزار شد.

 

 

بر اساس این گزارش، تحقق سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی و رسیدن به رشد اقتصادی مورد نظر در برنامه ششم توسعه نیازمند الزاماتی است که عمده‌ترین آن‌ها اشاعه فرهنگ اجرای کامل سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی، تبیین توسعه ارتباطات بین‌المللی و جذب سرمایه‌های خارجی، بررسی موانع تولید و صادرات به جهت رفع موانع دست و پاگیر تولید و اشتغال نیازمند پیش زمینه هایی است که با برگزاری این همایش راهکارهای تحقق آن به صورت تخصصی بررسی شد.

ارتقای جایگاه کیفیت و بهره وری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف کننده و در بین آحاد مردم، ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، بررسی رفع خلا های قانونی اشتغال و در صورت لزوم تصویب طرح های لازم از جمله راهکارهای ارائه شده در این مراسم به منظور تحقق رضایتمندی مشتری بود.

گفتنی است، از آنجا که یکی از ارکان مهم برای رسیدن به این الزامات، افزایش بلوغ سازمانی مدیران، رؤسا و مشاوران صنعت و اقتصاد کشور است، پس از برگزاری سه دوره از همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با مشارکت و حمایت دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی کشور، چهارمین دوره این همایش ملی با رویکرد رضایتمندی مشتری و با تقدیر از شرکت های برتر در این حوزه برگزار شد.

 

شماره خبر: 49817
تاریخ: چهارشنبه 26 خرداد 1400  

نظر خود را برای ما ارسال کنید

نام شما:
ایمیل شما:
نظر شما:
کد امنیتی:
Jasjoo CAPTCHA

پیوندهای مرتبط