• © تمامی حقوق این وب سايت متعلق به ICTPress.IR می باشد.
    © Copyright 1998-2013 ICTPress.IR - ICT
Facebook
Twtitter
Twtitter
نسخه مناسب چاپ

چابک‌سازی و هم‌افزایی امور تجاری شرکت مخابرات ایران برای ارائه خدمات مطلوب

ICTPRESS - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هدف از ادغام دو معاونت تجاری و امور مشتریان را هم‌افزایی و چابک‌سازی امور موازی و همسان خواند و گفت: این چابک سازی و هم‌افزایی کمک قابل توجهی به استفاده از زمان و خروجی می‌کند.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، مجید سلطانی روز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت تجاری و امور مشتریان مدیرعامل و سرپرست اداره‌کل هماهنگی خدمات ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران با تاکید بر انجام کار به صورت تیمی اظهار داشت: در یک مجموعه واحد اگر کارها به صورت تیمی با در نظر گرفتن مدیران توانمند و کارکنان مسئولیت پذیر انجام شود، ضریب موفقیت بالاتر خواهد رفت.

 

 

 

 

وی در خصوص ادغام معاونت های تجاری و امور مشتریان بیان کرد: در حال حاضر با مصوبه هیات مدیره شرکت، این دو معاونت با هم ادغام شد اما پیاده سازی ساختار لایه های بعدی آن در حال انجام است.

داوود زارعیان نیز به عنوان سرپرست جدید معاونت تجاری و امور مشتریان در بخش دیگری از این مراسم به بیان نکات راهبردی و اصلی معاونت جدید پرداخت و اظهار داشت: همانطور که در معاونت امور مشتریان بحث ساده سازی ارایه خدمات به مشتری را مطرح کردیم در معاونت جدید نیز به ادامه ساده سازی فرآیند فروش محصول و ارایه خدمات به مشتری خواهیم پرداخت.

سرپرست جدید معاونت تجاری و امور مشتریان به مسئولیت حساس و مهم این حوزه اشاره کرد و افزود: قطعاً مسئولیت هدایت این دو مجموعه که اکنون به یک حوزه تبدیل شده است سنگین و مهم است، از این رو موفقیت در این راه، کمک همه معاونت ها و حوزه های ستادی شرکت به ویژه معاونت های شبکه و فناوری اطلاعات را می طلبد.

وی همچنین در ادامه سخنان خود به نکات قابل توجه این حوزه در زمینه مدیریت زمان در انجام امور و به ویژه تفاهم نامه ها و قرارداد ها با سازمان های بیرونی، قوی تر شدن ارتباط با اپراتورهای ثابت و سیار، تنوع خدمات و توجه به ارایه سرویس های ارزش افزوده اشاره کرد.

آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت تجاری و امور مشتریان مدیر عامل و سرپرست اداره کل هماهنگی خدمات ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران با حضور مدیرعامل و معاونین این شرکت روز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

در این مراسم، داوود زارعیان معاون پیشین امور مشتریان، به عنوان سرپرست جدید معاونت تجاری و امور مشتریان شرکت معرفی و از خدمات خانم مهدیه معاون پیشین تجاری مدیرعامل تقدیر به عمل آمد.

شماره خبر: 50735
تاریخ: چهارشنبه 24 شهریور 1400  

نظر خود را برای ما ارسال کنید

نام شما:
ایمیل شما:
نظر شما:
کد امنیتی:
Jasjoo CAPTCHA

پیوندهای مرتبط