۱۴۰۳ سه شنبه ۰۴ اردیبهشت

اخبار

دوربین Poetry Camera تصاویر را به شعر تبدیل می‌کند!

ICTPRESS - محققان یک دستگاه مجهز به هوش مصنوعی ابداع کرده‌اند که Poetry Camera نام دارد و متناسب با شرایط و ماهیت تصاویر، آن را به شعر تبدیل می کند.

فوناکس مرجع باتری گوشی در ایران

ICTPRESS - باتری گوشی‌های هوشمند با استفاده مکرر و گذر زمان، ظرفیت خود را از دست می‌دهند و شارژدهی آن‌ها کاهش می‌یابد. فوناکس، یکی از معتبرترین مراکز برای خرید و تهیه باتری گوشی در ایران است.

چگونه از افزایش حافظه مصرفی پیام‌رسان‌ها در گوشی جلوگیری کنیم؟

ICTPRESS - اپلیکیشن‌های پیام‌رسان بخش مهمی از زندگی ما هستند و از آنها برای حفظ ارتباط با دوستان و خانواده، ارتباط با همکاران و کسب و کارها استفاده می‌کنیم اما برنامه‌های پیام‌رسان هم می‌توانند باعث ک

آغاز پیش ثبت‌نام بیست‌و‌هفتمین الکامپ

ICTPRESS - پیش ثبت‌نام اولیه حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت از طریق سایت نمایشگاه امکان پذیر است.

تصاویر مفهومی اپل واچ X منتشر شد؛ طراحی نازک‌تر و بند مغناطیسی + فیلم

ICTPRESS - طبق شایعاتی جدید به نظر می‌رسد ساعت هوشمند جدید اپل، ایکس نامگذاری می‌شود و طراحی نازک‌تر و بندی مغناطیسی خواهد داشت؛ همچنین این گجت می تواند آپنه خواب را رصد کند.

تمدید فراخوان دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات

ICTPRESS - فراخوان دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات همراه اول تا 27 اردیبهشت 1403 تمدید شد.

پروانه UNSP به مخابرات، رایتل و مبین‌نت اعطا شد

ICTPRESS - پروانه یکپارچه شبکه و خدمات (UNSP) به سه اپراتور مخابرات ایران، رایتل و مبین نت با هدف توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها اعطا شد.

استراتژی‌های جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌های در مراحل اولیه

ICTPRESS - جمع آوری سرمایه برای یک استارتاپ در مراحل اولیه بدون شک چالش برانگیز است، اما با استراتژی مناسب، آمادگی و پشتکار، کاملاً قابل دستیابی است.

اینتل از بزرگترین رایانه نورومورفیک جهان رونمایی کرد

ICTPRESS - شرکت اینتل بزرگترین رایانه نورومورفیک جهان با عنوان هالا پوینت(Hala Point) را ساخته است که از پردازنده نورومورفیک لویهی ۲(Loihi ۲) قدرت می‌گیرد و ارتقای قابل توجهی را نسبت به نسل قبلی خود ب

برخط جهان فناوری ۲۱ آوریل را دنبال کنید

ICTPRESS - عناوین برگزیده اخبار فناوری‌های نوین در ایران و جهان (۲۱ آوریل) را در ادامه می‌خوانید.