۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

اخبار

ایلان ماسک برای راه‌اندازی استارلینک به اندونزی سفر کرد

ICTPRESS - ایلان ماسک روز یکشنبه وارد جزیره تفریحی بالی در اندونزی شد تا سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را برای جمعیت زیاد این مجمع الجزایر راه‌اندازی کند.

محمدفواد رحمان‌سرشت مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد

ICTPRESS - با انتخاب هیات‌مدیره دوره هفتم سازمان نصر استان تهران، محمدفواد رحمان‌سرشت به عنوان مدیر روابط‌عمومی جدید این سازمان انتخاب شد.

برخط جهان فناوری ۱۹ مه را دنبال کنید

ICTPRESS - عناوین برگزیده اخبار فناوری‌های نوین در ایران و جهان (۱۹ مه) را در ادامه می‌خوانید.

بازگشت نوآوری‌های جدید ال‌جی در نمایشگاه LG Showcase MEA 2024

ICTPRESS - امسال نمایشگاه LG Showcase MEA 2024 میزبان میهمانان و شرکای تجاری این شرکت در منطقه ابوظبی بود تا آخرین و برجسته‌ترین محصولات این شرکت را به‌صورت حضوری تجربه کنند.

آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی

ICTPRESS - میزگرد «هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنعت» در جریان برگزاری سی و دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق، برگزار شد و ایرانسل به بهره‌وری بیشتر از هوش مصنوعی در صنعت و کسب و کارها تأکید کرد.

غافلگیری شب امتحانی برای دانش‌آموزان پایه هفتم تا نهم

ICTPRESS - با نزدیک شدن به خرداد و شروع امتحانات ترم دوم مدارس، فیلیمومدرسه ویدیوهای ویژه مرور سریع و مفید برخی دروس پایه هفتم، هشتم و نهم را منتشر کرد.

مدیرعامل ایرانسل: استفاده از هوش مصنوعی باعث افزایش درآمد کسب و کارها می‌شود

ICTPRESS - مدیرعامل ایرانسل در اختتامیه سی و دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق، طی سخنانی، با تشریح دلایل لزوم استفاده از هوش مصنوعی در کسب و کارها، به استفاده از هوش مصنوعی در حوزه تلکام و دیگر حوز

برخط جهان فناوری ۱۸ مه را دنبال کنید

ICTPRESS - عناوین برگزیده اخبار فناوری‌های نوین در ایران و جهان (۱۸ مه) را در ادامه می‌خوانید.

هوش مصنوعی سامسونگ چطور محدودیت‌های زبانی را از میان برداشت؟

ICTPRESS - شرکت سامسونگ با رونمایی از هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI)، تحولی در جهان گوشی‌های هوشمند به وجود آورده و دنیایی از امکانات نوآورانه را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

اخبار ارز دیجیتال فانتوم را از کجا پیگیری کنیم؟

ICTPRESS - فانتوم یکی از پروژه‌های جذاب کریپتو است که با هدف بهبود مقیاس‌پذیری بلاک چین طراحی شده است؛ این پلتفرم به‌صورت غیرمتمرکز کار می‌کند و به صورت مداوم در حال توسعه است.