۱۴۰۳ جمعه ۰۷ اردیبهشت

اخبار

تصاویر مفهومی اپل واچ X منتشر شد؛ طراحی نازک‌تر و بند مغناطیسی + فیلم

ICTPRESS - طبق شایعاتی جدید به نظر می‌رسد ساعت هوشمند جدید اپل، ایکس نامگذاری می‌شود و طراحی نازک‌تر و بندی مغناطیسی خواهد داشت؛ همچنین این گجت می تواند آپنه خواب را رصد کند.

جادوی هوش مصنوعی و S Pen در Galaxy S24 Ultra سامسونگ

ICTPRESS - حضور هوش مصنوعی سامسونگ در پرچمداران جدید سری S، قابلیت‌های تازه‌ای را به قلم S Pen اضافه کرده که در کنار کاربردهای پیشین آن، به افزایش خلاقیت و بهره‌وری کمک می‌کند و تجربه‌ای بی‌نظیر از کا

چگونه مصرف اینترنت را کاهش دهیم؟

ICTPRESS - فقط با تغییراتی کوچک در تنظیمات گوشی یا اپلیکیشن می‌توان در مصرف اینترنت گوشی و وای فای صرفه‌جویی و از آن بهینه‌تر استفاده کرد چون در بیشتر موارد حجم اینترنت مصرفی با انجام دادن موارد ساده

برای نخستین‌بار؛ پشتک زدن ربات انسان‌نما چین بدون عملگرهای هیدرولیک + فیلم

ICTPRESS - جدیدترین نسخه ربات دوپا برای اولین بار پشتک زدن را بدون استفاده از عمل‌گرهای هیدرولیک انجام داده است.

«آغاز سال ۱۴۰۳» نوروز و نوبهار خجسته باد

ICTPRESS - با آمدن بهار همه چیز نو می‌شود و آدمی با دیدن جلوه‌های نو شدن طبیعت و روزگار می‌اندیشد و بیش از پیش، پی به ذات اعظم پروردگار یکتا می‌برد و او را شکر میگوید.

گوشی‌های جدید Galaxy A55 5G و Galaxy A35 5G سامسونگ معرفی شد

ICTPRESS - شرکت سامسونگ از گوشی‌های جدید Galaxy A55 5G و Galaxy A35 5G خود رونمایی کرد؛ این گوشی‌ها نشان دهنده تعهد مداوم این شرکت به ارائه بهترین نوآوری‌های موبایلی برای همه مردم است.

رویداد «هم‌بند» برگزار شد/ دورهمی فعالان استارتاپی و هوش مصنوعی کشور

ICTPRESS - رویداد هم‌بند (رویداد ارائه به سرمایه‌گذار نکسترا و اختتامیه چهارمین دوره رویداد فیس‌کاپ) روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ در تالار قلم مرکز همایش‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی با حضور فعالان ا

اسپیس ایکس مأموریت «کرو-۸» ناسا را پرتاب کرد

ICTPRESS - شرکت اسپیس‌ایکس (SpaceX) شب سوم مارس، چهار خدمه جدید را به ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) پرتاب کرد.

سفر خاطره‌انگیز شیراز به میزبانی ابردراک

ICTPRESS - در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲، در سفری سه روزه و به‌یادماندنی به شیراز همیشه زیبا، همراه با دوستان خبرنگار و رسانه‌ای، میهمان مجموعه خوب و حرفه‌ای ابردراک بودیم.

نقاشی‌های کودکان ایران از ایستگاه فضایی منتشر شد

ICTPRESS - یاسمین مقبلی فضانورد ایرانی مستقر در ایستگاه فضایی بین‌المللی، نقاشی‌هایی را که از کودکان ایرانی به دستش رسیده بود، روی یک تبلت با پس‌زمینه زیبای سیاره زمین به نمایش گذاشت.