۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

معرفی جارو شارژی جدید Jet 60 سامسونگ

ICTPRESS - نسل جدید جاروهای شارژی Jet Stick سامسونگ، راهکاری نوین و مدرن با وزن کمتر، بهره‌وری بیشتر، مصرف انرژی بهینه‌تر و طراحی منعطف ساخته شده‌اند تا جایگزین مناسبی برای نمونه‌های قدیمی‌تر باشند. 

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی سامسونگ در ایران، جارو شارژی Jet 60، یکی از مدل‌های سری Jet Stick سامسونگ به شمار می‌رود که به کمک موتور اینورتر دیجیتال کم‌مصرف خود، بهره‌وری بالایی را از خود ارائه می‌دهد. در کنار آن، سیستم فیلتراسیون پنج لایه با قابلیت شست‌وشو، فناوری کاهش گرفتگی، مکش گردبادی قدرتمند و ظرفیت بالا، کمک می‌کنند تا تجربه مطلوبی از تمیز کردن فضای زندگی خود داشته باشید.

 

 

تمیزی انواع سطوح با فناوری جدید

یکی از نگرانی‌های همیشگی هنگام نظافت محیط، یکسان‌نبودن جنس و شرایط سطوح مختلف است که ضرورت وجود دستگاهی توانمند را برجسته می‌کند. جارو شارژی Jet 60 سامسونگ، با قدرت مکش گردبادی فوق‌العاده 150 وات‌هوا، از سطوح سخت سرامیکی گرفته تا سطح نرم فرش و موکت را به راحتی تمیز و براق می‌کند. همچنین جریان قدرتمند هوا اطمینان حاصل می‌کند که ریزترین ذرات گرد و غبار به دام انداخته شوند.

فناوری کاهش گرفتگی (Jet Cyclone) در این جارو نیز با ایجاد جریان مکنده قوی و مداوم، از تجمع زباله و کثیفی روی فیلتر هوا جلوگیری می‌شود. بدین ترتیب، در کنار تمیزی بیشتر، سلامت فیلتر افزایش می‌یابد.

 

تنفس هوایی تازه‌تر

با جارو شارژی Jet 60 سامسونگ، دیگر هیچگونه موی بدن حیوانات خانگی، حشرات ریز، گرده گل‌ها و هر عنصر حساسیت‌زای دیگری در فضا باقی نمی‌ماند. همچنین با سیستم فیلتراسیون پنج‌گانه، 99.999% ذرات ریز گرد و غبار و آلرژن‌های غیرزنده از محیط حذف می‌شوند تا هوای تمیزتر و باکیفیت‌تری را تنفس کنید.

 

ظرفیت بالاتر، تمیزی بیشتر

به‌طور معمول، جاروهای شارژی را با محفظه کم‌حجم‌شان به یاد می‌آوریم که نمی‌توان برای نظافت کامل خانه روی آنها حساب جدی باز کرد. اما این بار سامسونگ با تعبیه سطل 0.8 لیتری در جارو شارژی Jet 60 خود، شرایط را تغییر داده است. این محفظه با ظرفیت بالا، قابل شست‌وشو بوده و به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به تخلیه پیاپی، هر بار حجم زباله بیشتری را از فضای خانه خود جمع کنید.

 

 

کاربری آسان و سبک

اگر دستان شما موقع استفاده از جاروهای بزرگ دچار مشکل می‌شوند یا سالمندی در خانه دارید که امکان استفاده از وزنه‌های سنگین را ندارد، جارو شارژی جدید سامسونگ همه چیز را آسان می‌کند. وزن 2.7 کیلوگرمی این ابزار کاربردی، به شما کمک می‌کند به‌راحتی آن را جابجا کرده و تمامی بخش‌های خانه با دسترسی دشوار را تمیز کنید. از طرفی، نازل اصلی دارای امکان چرخش 180 درجه است که با تغییر وضعیت مداوم خود با هر فضایی هماهنگ می‌شود تا کاربری آسانی را تجربه کنید.

 

 

استفاده طولانی‌تر

سامسونگ برای همراهی بیشتر، در جاروشارژی Jet 60 خود، از باتری قابل‌تعویض استفاده کرده که به مدت 40 دقیقه بدون وقفه در اختیار شما خواهد بود. همچنین بهره‌مندی از یک باتری یدک دیگر، این زمان را تا 80 دقیقه افزایش می‌دهد. بدین ترتیب بدون نگرانی می‌توانید کل فضای مورد نظر خود را جارو بکشید و تمیز کنید.

 

انطباق کامل با هر فضایی

پیش‌بینی محل قراردادن لوازم خانگی و چیدمان فضا، از مهم‌ترین دغدغه‌های‌ هر فردی است. طراحی منعطف و قابل‌حمل جارو شارژی جدید سامسونگ، به کاربران اجازه می‌دهد آن را در هر محلی که دوست دارند قرار دهند. می‌توان این جارو را روی هر دیواری نصب کرد، درون کمد گذاشت یا به سادگی در گوشه‌ای از اتاق قرار داد و از آن استفاده کرد. باتری و شارژر قابل‌حمل آن‌ نیز به‌آسانی جابه‌جا می‌شود و حتی بدون نصب نیز قابل استفاده است.

جارو شارژی Jet 60 سامسونگ، با بهره‌مندی از فناوری‌های برجسته، وزن کمتر و ظرفیت بیشتر، انتخاب کاربرانی است که به دنبال تمیزی بیشتر فضای زندگی خود هستند. به کمک این وسیله کاربردی، دیگر نظافت روزمره خانه کاری دشوار و پر دردسر نیست و به تجربه‌ای مطلوب و خوشایند تبدیل می‌شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

43856