۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه ایران تلکام ۲ تا ۵ دی‌ماه برگزار می‌شود

ICTPRESS - بيست‌و‌چهارمين نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلكام٢٠٢٣)، با شعار تحول دیجیتال و اتصال‌پذیری از دوم تا پنجم دی‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از ستاد خبری رویداد تلکام، این نمایشگاه با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع در سالن‌های  ۵ و۶، ۷ و ۸، ۹ ، ۱۰ و۱۱ طی ۴ روز متوالی از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

برگزاری ۱۵ پنل تخصصی و ۲۲ کارگاه در حوزه فناوری های نوین توسط اساتید دانشگاهی و متخصصان با موضوعات لبه تکنولوژی از قبیل فناوری بلاکچین، اهمیت بلاکچین و رمز ارز در توسعه تجارت، نسل پنج در متاورس، 5G – NTN، هوش مصنوعی در بانکداری هوشمند ایران، دیجیتال ترانسفورمیشن، Use case 6G /5G، فنــــاوری‌های هوشمند، فرصت‌ها و چالش‌های استقرار آن در سازمان‌های بزرگ، AI – KM، هوش کسب و کار سازمان های چابک، DT leadership، حکمرانی داده، DT CSF، توسعه هوش مصنوعی در برنامه هفتم، مدل های نوین کسب و کار، پلتفرم خدمات دیجیتال و تحول دیجیتال، بسیج ظرفیت ها برای توسعه FTTx، چالش ها و فرصت‌های پروژه‌های  فناوری، رویکرد آموزش ابری EASS، امنیت اینترنت اشیا، Sand box، واقعیت افزوده در صنعت مخابرات، connected car، مخابرات کوانتومی، XR ، پلتفرم های مبتنی بر اینترنت اشیاء از جمله برنامه‌های این رویداد است.

بیش از ۵۰ مهمان خارجی در قالب هیات‌های دولتی و خصوصی از کشورهای سوریه، روسیه، عراق، چین، ارمنستان، افغانستان، ترکمنستان، ازبکستان و تعدادی دیگر از کشورهای جهان از نمایشگاه تلکام بازدید می‌کنند.

گزارشی از پیشرفت پروژه فیبرنوری در کشور در این نمایشگاه تبیین همچنین چالش‌های پیش روی اجرای فیبرنوری بررسی و گزارشی از بازار تولید کنندگان داخلی در این پروژه ارایه خواهد شد.

رونمایی از ۲۰ محصول فناورانه در سطح ملی و همچنین سطح  شرکتی در پاویون مختص رونمایی نیز از دیگر رویدادهای نمایشگاه تلکام بوده که این نمایشگاه را از دیگر نمایشگاه‌های برگزار شده در سال‌های اخیر متمایز خواهد ساخت.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

34155