۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

چهارمین دوره مسابقات برنامه‌نویسی آنلاین کدجم برگزار می‌شود

ICTPRESS - چهارمین دوره مسابقات برنامه نویسی آنلاین شریف کدجم، ۲۴ و ۲۵ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی رویداد کد جم، گروه فناوری اطلاعات شریف (Sharif ICT) با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، مجموعه داتین، شرکت همراه کسب‌‌وکارهای هوشمند و مجموعه ایران تلنت، چهارمین دوره مسابقات برنامه‌نویسی آنلاین با عنوان Sharif Codejam 4 را برگزار می‌کند.

این رویداد در روزهای ۲۴ و ۲۵ اسفند ماه جاری به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد؛ ثبت‌نام در مسابقات از ۱۲ اسفند آغاز شده و تا ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

علاقه مندان به حضور در مسابقات برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به وبسایت رسمی رویداد مراجعه کنند یا با دبیرخانه تماس بگیرند.

رویداد شریف کدجم یک مسابقه برنامه‌نویسی است که در آن توانایی‌های برنامه‌نویسان بدون نظر گرفتن زبان برنامه‌نویسی خاص مورد سنجش قرار می‌گیرد. این مسابقات به صورتی است که کلیه علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی بدون هیچ محدودیتی می‌توانند در آن شرکت کنند.

در این مسابقات برای استفاده از تکنولوژی‌ها و زبان‌های برنامه‌نویسی هیچ محدودیتی وجود ندارد و مخاطب این رویداد تمامی کسانی هستند که توانایی برنامه‌نویسی دارند.

شریف کدجم در دو مرحله برگزار خواهد شد؛ مرحله اول در راستای سنجش توانایی افراد و استعداد یابی برگزار می‌شود و در این مرحله شرکت‌کنندگان تعدادی سوال چالشی دریافت کرده و مدت زمان محدودی برای پاسخ به این سوالات دارند. افرادی که تعداد سوال بیشتری حل کنند با دریافت امتیاز بیشتر به مراحل بعدی راه پیدا می‌کنند. مرحله دوم مربوط به صحت‌سنجی و بررسی نهایی برنامه‌نویسان راه یافته به این مرحله است.

نظرات : 0

ثبت نظر

52739