۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

زارعیان: ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان از اهداف برگزاری تلکام است

ICTPRESS - معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها از رویکردهای اصلی مخابرات در تلکام ۱۴۰۲ است.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، داوود زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات با حضور در استودیو خبر مخابرات ایران اظهار داشت: مجموعه مخابرات امسال با رویکرد ارتباط بیشتر با مخاطبان اعم از خانگی و سازمانی در نمایشگاه تلکام شرکت کرده است .

وی تصریح کرد:  شرکت مخابرات ایران علاوه بر سرویس دهی به  مشترکان خانگی، به سازمان‌ها و  شرکت‌های بزرگ در  حوزه تجاری و B2C خدمات ارائه می دهد.

زارعیان  با بیان اینکه به دنبال افزایش شرکای تجاری هستیم ضمن اینکه در حوزه انقلاب صنعتی چهارم کار می کنیم، افزود: همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها نیز از جمله سه رویکرد اصلی مخابرات در تلکام ۱۴۰۲ است.

وی  گفت: در روز نخست نمایشگاه تلکام امسال، مذاکراتی با شرکت‌های تخصصی داشتیم و در روزهای آینده هم این مذاکرات را ادامه می دهیم تا شرکت‌های دانش بنیان بتوانند از پشتیبانی شرکت مخابرات و امکانات آن در سراسر کشور بهره‌مند شوند.

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در ادامه بیان کرد: بحث هوش مصنوعی، متاورس و ارتباطات نسل شش که اکنون مطرح است، می تواند سرعت را در بخش ارتباطات به صورت روزانه متحول کند.

وی در پایان گفت: حوزه ICT نیاز به کار بیشتر دارد و شرکت مخابرات ایران با وجود بسیاری از مشکلات در تلاش است تا با برقراری تعادل در اداره شرکت و ایجاد ارتباطات تجاری و سازمانی با فعالان صنعت ICT، صنعت مخابرات کشور را به اندازه توان خود ارتقا دهد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

69238