۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت

رونمایی ایده‌سازان عصر اطلاعات از کارتخوان "i90" در نمایشگاه تراکنش + فیلم

ICTPRESS - مدیر فروش شرکت ایده‌سازان عصر اطلاعات گفت: این شرکت سال گذشته دستگاه کارتخوان "i90"، اولین دستگاه کارتخوان که با برند ایران و کیبورد فارسی ثبت شده است را در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران معرفی کرد و امسال قصد دارد در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران این دستگاه را رونمایی کرده و به بازار عرضه کند.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فابانیوز، احسان بیرامی اظهار داشت: خرسندیم که مجموعه ما می‌تواند برای دومین سال پیاپی در این نمایشگاه حضور پیدا کند و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم بتوانیم به اهدافمان برسیم.

وی گفت: کار تخصصی ما در شرکت ایده سازان عصر اطلاعات، تولید و پشتیبانی از دستگاه کارتخوان است و تقریبا چندسالی است که در بخش تولید دستگاه کارتخوان هم فعالیت می‌کنیم و در شهرک صنعتی صفا دشت مرکز تولید دستگاه‌های کارتخوان شرکت را راه اندازی کرده ایم که در نمایشگاه تراکنش هشتم هم رونمایی از سایت این کارخانه انجام شد.

مدیر فروش شرکت ایده سازان عصر اطلاعات خاطرنشان کرد: این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ در زمینه آی تی با محوریت فعالیت برنامه نویسی نرم افزار حسابداری آغاز کرد و امروز در بازار به عنوان حسابداری دقیق معروف است و با داشتن شعبات مختلف، به صورت مستقل فعالیت می‌کند.

لازم به ذکر است نهمین نمایشگاه تراکنش ایران به مدت ۳ روز، از ۱۸ تا ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری و هتل لاله برگزار می‌شود و شرکت ایده سازان عصر اطلاعات با حضور در این رویداد، در غرفه های ۱۰ و ۱۱ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظرات : 0

ثبت نظر

18626