۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

۶ دی‌ماه: آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه تراکنش ایران

ICTPRESS - علاقه‌مندان به حضور در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران تا چهارشنبه ۶ دی‌ماه فرصت دارند، با مراجعه به آدرس www.transaction.events مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از ستاد خبری رویداد بین‌المللی Transaction، سازمان ها، بانک‌ها و شرکت‌ها نیز تا ۶ دی ماه می توانند با مراجعه مستقیم به سایت نمایشگاه یا از طریق مکاتبه با مرکز فابا، لیست همکاران خود را معرفی و با پرداخت هزینه ثبت‌نام، در رویداد بزرگ تراکنش ایران حضور یافته و ضمن بازدید از نمایشگاه، از نشست‌ها و کارگاه‌های معرفی محصول بهره مند شوند.

سالانه هزاران نفر در قالب نقش آفرینان (اعضای هیأت داوران و کمیته های علمی)، اسپانسرها، غرفه داران، نامزدهای جشنواره چهره‌های ماندگار، جشنواره انتخاب محصولات برتر سال(Finetx) و جشنواره رساله دکتری سال، میهمانان و خبرنگاران در سامانه توسط ستاد اجرایی ثبت می‌شود و دعوت نامه یا لینک آن قبل از رویداد ارسال می‌شود. سایر علاقه مندان چنانچه در گروه‌های یادشده نباشند نیز می توانند با شیوه ذکرشده ثبت‌نام کنند.

نهمین نمایشگاه تراکنش ایران با مشارکت ده‌ها بانک و شرکت و حضور چهره‌ها و بازدیدکنندگان تخصصی، ۱۸ تا ۲۰ دی ماه در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری و هنری و هتل لاله میزبان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری است.

تراکنش نهم در فضای نمایشگاهی با وسعت ۳۵۰۰ متر مربع و با تفاوت‌هایی در شکل و محتوا برپا خواهد شد. در این دوره حدود ۵۰ نشست‌ تخصصی و فرصت‌ گفتگوی B2B، با ۱۵۰ سخنران و عضو کمیته علمی، ۶۰ کارگاه معرفی محصول و با برنامه‌هایی متنوع میزبان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری است.

برگزاری رویداد ۳ روزه تراکنش ایران بهترین و مناسب ترین فرصت شبکه سازی برای بازدیدکنندگان و آشنایی با محصولات جدید و بهره مندی از ۱۶ نشست تخصصی و بیش از ۶۰ کارگاه معرفی محصول است.

شرکت کنندگان در این دوره تراکنش ایران، شاهد برگزاری نشست‌های تخصصی با رویکردی نوآورانه، در کنار برپایی سه رویداد دیگر یعنی جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران موثر، جشنواره انتخاب محصولات برتر سال و جشنواره رساله دکتری سال و حضور پررنگ جمعی از بانک ها و شرکت‌های خارجی خواهند بود. در تراکنش نهم مسئولیت هماهنگی دعوت از بانک ها و شرکت‌های خارجی را شرکت ترکیه ای Emin Event group برعهده دارد.

لازم به ذکر است مرکز فابا با شماره تلفن ۴۳۳۴۷ داخلی ۳۰۵ و شماره همراه ۰۹۲۰۹۵۰۱۹۲۹ پاسخگوی متقاضیان درباره نحوه مشارکت و حضور در رویداد است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

60131