۱۴۰۳ شنبه ۰۶ مرداد

ارتباطات

پدیده بی‌سابقه جذب سرمایه میلیاردی در فیلیمو! / کارمانی فضای پلتفرم‌ها را تغییر داد

ICTPRESS - رئالیتی‌شو «کارمانی» که با شعار «تماشای این برنامه به سود شماست» از ۸ خرداد ماه در فیلیمو منتشر شده، با گذشت هفت قسمت حدود ۸۰ میلیارد تومان سرمایه برای طرح‌های ارائه شده، جذب کرد که میانگین

وزیر ارتباطات: ایران به‌زودی جزو ۲۰ کشور برتر در حوزه اینترنت خواهد بود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با فراگیری اینترنت فیبرنوری در بین مردم، به زودی ایران در بین ۲۰ کشور برتر در جهان از نظر سرعت اینترنت ثابت قرار خواهد گرفت.

چه کابل‌هایی در ایجاد شبکه مفیدتر است؟

ICTPRESS - در دنیای دیجیتال امروز، شبکه‌های کامپیوتری نقش حیاتی در تبادل اطلاعات و اتصال افراد به یکدیگر ایفا می‌کنند؛ یکی از ارکان اصلی این شبکه‌ها، کابل‌های شبکه هستند که وظیفه‌ انتقال داده‌ها را ب

کاربران تلگرام به ۹۵۰ میلیون نفر رسید

ICTPRESS - اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام به ۹۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه رسید و طبق گفته موسس آن، قصد دارد امسال از مرز یک میلیارد کاربر عبور کند.

رئیس رگولاتوری: سرعت اینترنت ثابت ۲۱ درصد افزایش یافت

ICTPRESS - قائم‌ مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ارتباطات گفت: بر اساس آمار از نیمه دوم آذرماه گذشته تا نیمه اول تیرماه جاری سرعت اینترنت ثابت ۲۱ درصد افزایش یافته است.

تقسیم سود ۸۰ درصدی بابت هر سهم همراه اول

ICTPRESS - سهامداران حاضر در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ارتباطات سیار ایران، با اکثریت آراء نسبت به تقسیم سود ۸۰ درصدی بابت هر سهم همراه اول موافقت کردند.

آموزش و هوش مصنوعی فصل مشترک همکاری شرکت ملی انفورماتیک و دانشگاه امیرکبیر

ICTPRESS - شرکت ملی انفورماتیک و دانشگاه صنعتی امیرکبیر تفاهم‌نامه‌ای را در زمینه آموزش نیروی انسانی و همکاری در مورد فناوری هوش مصنوعی منعقد کردند.

نخستین ماهواره تمام برقی چین آغاز به کار کرد

ICTPRESS - این ماهواره که برای عملیات در مدار زمین‌ثابت در نظر گرفته شده است، اولین ماهواره‌ مبتنی بر پلتفرم DFH-3E با پیشرانه الکتریکی است.

ترامپ با وجود رأی دادگاه آمریکا برای تیک‌تاک از این پلتفرم حمایت کرد

ICTPRESS - دونالد ترامپ اعلام کرد با وجود تهدید ممنوعیت فعالیت تیک‌تاک در آمریکا، از این اپلیکیشن ویدئویی چینی حمایت می‌کند.

تلفن اینترنتی چیست؟ معرفی انواع خط تلفن اینترنتی و مزیت‌های آن‌ها

ICTPRESS - ازآنجایی‌ که کسب‌و‌کارها تلاش می‌کنند تا به‌ وسیله تکنولوژی‌های مدرن، بهره‌وری فعالیت‌های خود را افزایش دهند، تلفن اینترنتی مورد استقبال شرکت‌های زیادی در سال‌های گذشته قرار گرفته است.