۱۴۰۲ شنبه ۱۸ آذر

ارتباطات

مدیریت هوشمند انرژی در شبکه ایرانسل با تکیه بر توان داخلی

ICTPRESS - اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با تکیه بر توان مهندسان کشور، سیستم هوشمند مدیریت انرژی برای صرفه جویی مصرف برق را در شبکه خود پیاده‌سازی کرده است.

رویداد «باهم ۱۴۰۲» همکاران سیستم از ۲ تا ۵ دی‌ماه برگزار می‌شود

ICTPRESS - شش عنوان سمینار، 22 عنوان کارگاه تخصصی و نمایشگاهی از راهکارهای مبتنی بر فناوری‌های جدید در این رویداد برگزار می‌شود.

مسابقه «هفت‌خان» با همکاری «کمپس آموزشی فناپ» و «کوئرا» برگزار می‌شود

ICTPRESS - در راستای آموزش مسیرهای شغلی برای جذب در هلدینگ فناپ؛ مسابقه «هفت‌خان» با همکاری «کمپس آموزشی فناپ» و «کوئرا» برگزار می‌شود.

بهره‌گیری از سرویس خودرو متصل ایرانسل در امدادرسانی

ICTPRESS - ایرانسل با هدف ایجاد تحول دیجیتال در صنعت خودروسازی، تفاهم‌نامه همکاری با موضوع خودروی متصل، با شرکت امداد خودرو ایران امضا کرد.

افتتاح رویداد فناوری آینده عمان با حضور همراه اول

ICTPRESS - سومین رویداد نمایشگاهی «فناوری آینده» عمان، صبح امروز با حضور همراه اول افتتاح شد.

تقدیر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از عملکرد مطلوب ایرانسل

ICTPRESS - تعداد ۲۷ سایت ارتباطی ایرانسل در شهرستان کرمان با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت مخابرات: برنامه‌ریزی دقیق درآمدها و هزینه‌ها در شرکت مخابرات ضروری است

ICTPRESS - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: طرح‌های مختلف تجاری توسط هیات مدیره در سال جدید منجر به تحولات و جهش مطلوب در افزایش درآمد شرکت مخابرات می‌شود و اگر افزایش درآمد بدون نگاه به کنترل و نظارت

آغاز حراج پاییزی شماره‌های رند همراه اول

ICTPRESS - حراج پاییز شماره‌های رند همراه اول بر بستر سامانه حراج آنلاین آغاز شد.

شرکت ارتباطات زیرساخت: اختلال در شبکه انتقال استان تهران عامل قطعی اینترنت بود

ICTPRESS - شرکت ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: قطعی در شبکه اینترنت به دلیل اختلال در شبکه انتقال استان تهران بوده که اکنون حل شده است.

زارعیان: سرمایه گذاری و بهینه‌سازی زیرساخت اینترنت برای توسعه صنعت مخابرات ضروری است

ICTPRESS - معاون تجاری شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه برای توسعه صنعت مخابرات در کشور باید سرمایه گذاری مناسب صورت گیرد اظهارداشت : برای گام برداشتن در جهت بهبود ارائه خدمات و افزایش رضایت مشتری