۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت

صفر تا ۱۰۰ تراکنش نهم ایران در یک ویژه نامه

ICTPRESS - ویژه نامه تراکنش نهم در ۱۰ هزار نسخه منتشر و همزمان با نهمین نمایشگاه تراکنش ایران، توزیع می شود.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از ستاد خبری رویداد بین‌المللی Transaction، این ویژه نامه که یک هفته مانده به افتتاح نهمین نمایشگاه تراکنش ایران در 24 صفحه به چاپ رسیده، فرصت آشنایی با تمام ابعاد این رویداد بزرگ فناوری های مالی ایران، از جمله نمایشگاه، فعالان، نقش آفرینان و … را فراهم کرده است.

در این ویژه نامه با عنوان «ارکستر فناوران، ایران را دیجیتالی می خواند»، به بخش های مختلف این رویداد بزرگ فناوری های مالی ایران اعم از مراسم افتتاحیه، ششمین جشنواره چهره های ماندگار و مدیران موثر، دومین دوره جشنواره انتخاب محصولات برتر، نخستین دوره جشنواره رساله دکتری سال، رونمایی از محصولات متنوع شرکت ها همچنین رونمایی از سه محصول جدید مرکز فابا یعنی «استودیو فابا»، «مرکز هوش مصنوعی فابا» و «دانشنامه فابا»، معرفی اسپانسرها و اگزیبیتورها (غرفه داران)، برنامه و معرفی اعضای کمیته های علمی و سخنرانان نشست های تخصصی، مشروح برنامه کارگاه های معرفی محصول، کارگاه های آموزشی و … پرداخته شده است.

 

 

همانگونه که در ویژه نامه ۴۵ روز مانده به نمایشگاه نهم تراکنش ایران با عنوان گرمای تراکنش در چله زمستان (تیزر گرمای تراکنش در چله زمستان) نیز اشاره شد، همه فعالیت های این نمایشگاه طبق جدول زمانی تعیین شده پیش رفته‌ و همه چیز برای برگزاری هرچه بهتر و موفق تر برگزار کردن آن آماده و شمارش معکوس برای رسیدن به افتتاحیه این رویداد، آغاز شده است.

کسانی که تاکنون موفق به ثبت نام برای حضور و بازدید از نمایشگاه و همچنین استفاده از نشست ها و کارگاه ها آن نشده اند، می توانند، با مراجعه به سایت www.transaction.events مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. (لینک خبر چگونگی ثبت‌نام و بازدید از نمایشگاه تراکنش ایران)

با تمدید فرصت ثبت نام، سازمان ها، بانک‌ها و شرکت‌ها نیز می توانند با مراجعه مستقیم به سایت نمایشگاه یا از طریق مکاتبه با مرکز فابا، حداکثر تا شنبه 16 دی‌ماه، لیست همکاران خود را معرفی و با پرداخت هزینه ثبت‌نام، امکان بازدید همکاران خود را از نمایشگاه بزرگ تراکنش ایران و بهره مندی آنان از نشست‌ها و کارگاه‌های گوناگون آن فراهم کنند. (لینک خبر بازدید از نمایشگاه تراکنش)

همچنین با تمدید فرصت ثبت نام خبرنگاران و رسانه‌ها برای حضور در این رویداد بزرگ فناوری های مالی ایران، این گروه نیز حداکثر تا شنبه 16 دی‌ماه می‌توانند با ستاد خبری تراکنش نهم هماهنگ شوند. (برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۴۳۳۴۷ داخلی ۲۰۸یا شماره همراه ۰۹۹۱۳۵۴۸۳۴۶ تماس حاصل شود). (لینک خبر دعوت ستادخبری تراکنش نهم از رسانه‌ها و خبرنگاران)

نمایشگاه تراکنش ایران به مدت ۳ روز، از ۱۸ تا ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری و هتل لاله برگزار می‌شود. تراکنش نهم در فضای نمایشگاهی با وسعت ۳۵۰۰ متر مربع و با تفاوت‌هایی در شکل و محتوا برپا خواهد شد. در این دوره حدود ۵۰ نشست‌ تخصصی و فرصت‌ گفتگوی B2B، با حدود ۲۵۰ سخنران و عضو کمیته علمی، ۶۰ کارگاه معرفی محصول با برنامه‌هایی متنوع میزبان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری است. تاکنون بیش از 8000 نفر برای بازدید و بهره مندی از برنامه های تراکنش نهم ثبت نام کرده اند و پیش بینی می‌شود در روزهای اخیر شمار ثبت نام کنندگان افزایش یابد و تعداد بیشتری از این رویداد بزرگ تخصصی استقبال  کنند. یادآور می شود علاقه مندان لازم است از قبل برای بازدید از نمایشگاه و رویدادهای جانبی آن ثبت نام کنند.

شرکت کنندگان در این دوره تراکنش ایران، شاهد برگزاری نشست‌های تخصصی با رویکردی نوآورانه، در کنار برپایی سه رویداد دیگر یعنی جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران موثر، جشنواره انتخاب محصولات برتر سال و جشنواره رساله دکتری سال و حضور پررنگ جمعی از بانک ها و شرکت‌ها خواهند بود.

نظرات : 0

ثبت نظر

31655