• © تمامی حقوق این وب سايت متعلق به ICTPress.IR می باشد.
    © Copyright 1998-2013 ICTPress.IR - ICT
Facebook
Twtitter
Twtitter
نسخه مناسب چاپ

مدیرعامل خدمات اول مخابرات: جذب هزار نفر نیروی انسانی در سال96 / مراکز تماس مخابرات مهرماه آینده یکپارچه میشود

90 ictICTPRESS - سیاستی مبنی بر تعدیل نیرو نداریم بلکه در سال جدید با جذب هزار نیروی فعال و متخصص به اشتغالزایی نیز اقدام خواهیم کرد.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، ناصر قدیرکاشانی مدیرعامل شرکت خدمات اول مخابرات روز چهارشنبه 25 اسفند 95 در نشستی خبری با خبرنگاران با بیان مطلب فوق گفت: مراکز تماس مخابرات مهر 96 یکپارچه می‌شود و حتی یک نفر از پرسنل خصوصی مخابرات تعدیل نمی‌شود.
وی گفت: در مهر 96 با راه‌اندازی مرکز تماس یکپارچه شرکت مخابرات ایران تمامی شماره‌های این شرکت از جمله 2020 ، 118، 1818، 117 و چندین شماره دیگر یکپارچه می‌شود.
قدیرکاشانی با بیان اینکه یکی از تصمیمات مخابرات راه‌اندازی مرکز تماس صنعتی برای ارائه خدمات پاسخگویی حتی به دیگر ارگان‌ها است، گفت: این مرکز تماس یک کال‌سنتر واقعی مانند کال‌سنتر تمام اپراتورهای بزرگ دنیاست و قابلیت پاسخگویی به 1200 تا 1300 تماس را دارد.
مدیرعامل خدمات اول مخابرات بیان کرد: در حال حاضر حدود 80 درصد مراحل ساخت این مرکز تماس انجام شده است.
قدیرکاشانی گفت: در گذشته مخابرات به 530 شرکت برای اجرای دستورات ابلاغیه ارسال می‌کرد اما اکنون به یک شرکت ابلاغیه می‌دهد و این تمرکز از نظر هزینه‌ها و مدیریت به نفع مخابرات ایران بوده است. علاوه بر اینکه از نظر معیشتی نیز پرسنل شرکتی مخابرات هرسال حقوق، عیدی و سنوات را دریافت کرده‌اند.
وی تاکید کرد: قرارداد خدمات اول مخابرات با تمامی مناطق مخابرات ایران به جز اصفهان تا پایان 96 تمدید شده است و در حال حاضر 22 هزار پرسنل شرکتی مخابرات در این شرکت 5 ساله مشغول‌اند.
وی خاطرنشان کرد: با افزایش تعرفه‌ها در سال اخیر وضعیت مالی مخابرات‌های استانی تا اندازه‌ای بهتر و پرداختی آنها به خدمات اول مخابرات نیز بهتر شده است.

شماره خبر: 32415
تاریخ: چهارشنبه 25 اسفند 1395  

نظر خود را برای ما ارسال کنید

نام شما:
ایمیل شما:
نظر شما:
کد امنیتی:
Jasjoo CAPTCHA

پیوندهای مرتبط