۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت

ASUS ET2220INTI یک محصول همه کاره

به گزارش ICTPRESS ، یکی از محصولات جدید ایسوس در این رده دستگاه AIO مدل ET2220INTI است. این محصول از طراحی جذابی که باعث ایجاد حسی نو در محیط کار کاربرمی شود و در قلب آن از پردازنده‌های سری Core i5 و Pentium Gاستفاده شده است.
ازآن جایی که این محصول برای کاربردهای اداری در نظر گرفته شده است در آن از مادربوردی با چیپ ست H61 استفاده شده است که کارایی خوبی را در کاربردهای استاندارد امروزی ارائه می کند. ایسوس برای دست یابی به کارایی بهتر از یک کارت گرافیک GT610M با قابلیت پشتیبانی از یک گیگابایت حافظه استفاده کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه شده این دستگاه با دو گیگابایت حافظه DDR3-1600 ارائه می شود که براساس نیاز تا 8 گیگابایت قابل افزایش است.
از لحاظ فضای ذخیره سازی اطلاعات می تواند با هارددیسک 500 گیگابایتی یا درایو SSD با ظرفیت 64 گیگابایت ارائه شود. ایسوس برای تکمیل این دستگاه یکپارچه از یک صفحه نمایش 21.5 اینچی لمسی با دقت 1080×1920 پیکسل با نور پس زمینه LED استفاده کرده است.

این محصول قابلیت نصب روی دیوار را دارد و امکان تغییر زاویه از 16 تا 45 درجه را براساس نیاز کاربر فراهم كرده است. برای دست یابی به حداکثر کیفیت صوتی ایسوس از فناوری Sonic Master در این دستگاه استفاده کرده است که این موضوع باعث بهبود کیفیت صداهای بم و زیر در این دستگاه شده است.

به تمام این موارد باید سیستم عامل ویندوز هشت و لذت استفاده از قابلیت مدیریت لمسی در این ویندوز را هم اضافه کنید.

نظرات : 0

ثبت نظر

26496