۱۴۰۳ سه شنبه ۰۱ خرداد

ASUS RT-AC56U شبکه حرفه ای

به گزارش ICTPRESS ، ایسوس علاوه بر ساخت مادربورد، کارت گرافیک و تجهیزات قابل حمل، توانایی خوبی در ساخت تجهیزات شبکه دارد که این موضوع از محصولاتی که توسط این شرکت در چند سال اخیر ارائه شده، قابل تشخیص است.
یکی از محصولاتی که ایسوس به تازگی و برای کامل کردن کلکسیون محصولات قدرتمند شبکه خود وارد بازار کرده است روتر قدرتمند RT-AC56U است که طراحی خارجی آن شبیه به یک الماس  سیاه خوش تراش می باشد.  در این محصول ایسوس از یک سطح مشکی رنگ براق که روی طرح برش های الماس بکار رفته است که باعث جذابیت هرچه بیشتر این محصول شده است. یکی از مهمترین عواملی که در کنار طراحی جذاب این محصول باعث شده نظر طیف مختلفی از کاربران را به خود جلب کند، ساختار ایستاده این دستگاه و همچنین حذف آنتن‌های خارجی و ایجاد یک ساختار جمع و جور برای محیطهای اداری امروزی است. براساس اطلاعات ارائه شده این روتر مجهز به پردازنده دو هسته‌ای 800 مگاهرتزی و 256 مگابایت DDR3 برای پردازش سریعتر اطلاعات و مدیریت بهتر کاربران در حال اتصال به روتر است. علاوه بر این محصول تازه وارد ایسوس از استاندارد 802.11ac در دو کانال 2.4 و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند که این موضوع به ترتیب امکان دست یابی به سرعت انتقال 300 و 867 مگابیت در ثانیه را به کاربر می‌دهد که در مجموع امکان دست یابی به سرعت انتقال 1167 مگابیت در ثانیه را فراهم می‌کند (علت امکان دست یابی به این سرعت انتقال اطلاعات، امکان فعالیت این روتر به طور همزمان در دو فرکانس است).
اما ایسوس به این موضوع بسنده نکرده است و برای توسعه کارایی دستگاه و افزایش کارایی رابط بی سیم آن از فناوری اختصاصی Ai radar استفاده کرده که این موضوع  باعث افزایش 150 درصدی پوشش دهی شبکه بی سیم در این محصول شده است و از طرفی ثبات سیگنال های دستگاه با توجه به داخلی بودن آنتن ان بسیار خوب است. امکانات ارتباطی این محصول شامل چهار پورت LAN گیگابیتی، یک پورت WAN، یک پورت USB نسخه دو و یک پورت USB نسخه سه برای اتصال وسایل ذخیره سازی جدید است.
به تمام این موارد باید رابط کاربری بهینه شده جدید این دستگاه را هم اضافه کرد که باعث می شود کاربران تازه کار هم بتوانند براحتی دستگاه را مدیریت کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

41285