۱۴۰۳ سه شنبه ۰۱ خرداد

رييس هیات مدیره شاتل: نگاه کلان وزیرICT رقابت ايجاد ميكند/ حكيم جوادي گزينه مناسبي براي وزارتICT

حسن شانه ساززاده، رييس هیات مدیره شاتل در گفت وگو با خبرنگارشبکه خبری ICTPRESS با بیان اینکه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه های خود را در راستاي اجرا و پیاده سازی اصل 44 قانون اساسی تنظیم کرده وکمک کند که بخش خصوصی فعال تر شود، اظهار داشت: نگاه کلان و اجرایی باعث رقابت در هر لایه می شود.
وی افزود: با رقابت بیشتر کیفیت افزایش و قیمت ها کاهش می یابد که این امر منجر به افزایش رضایت مصرف کننده می شود.
وی با اشاره به اینکه انحصار مخابرات طی سال گذشته باعث شد تا روند فعالیت بخش خصوصی کمرنگ تر شود، افزود: تعدد اپراتورها و شرکت های خدمات دهنده سبب می شود که رضایت مصرف کننده ها بیشتر جلب شود و امید است که وزیر ارتباطات آینده این امر را پیاده سازی کند.
شانه ساززاده با بیان اینکه IT  زیر ساخت پیشرفت هر کشور است وبسیاری خدمات با استفاده از آن پیاده سازی می شود ، ادامه داد: با توسعه فناوری اطلاعات، کشور در بسیاری از حوزه ها پیشرفت می کند، این در حالیست که ایران از کشورهای همسایه خود در حوزه فناوری اطلاعات عقب است و امیدواریم با حضور وزیر جدید این عقب ماندگی جبران شود.
وی با اشاره به اینکه مهندس حکیم جوادی رييس سازمان فناوري اطلاعات می تواند فردی مفید برای وزارت ارتباطات باشد، اظهار داشت: ایشان در جریان جزییات هستند و طی دوران فعالیت خود زحمات بسیاري کشیده اند.
به اعتقاد وی اگر رویکرد دولت مناسب باشد مهندس حکیم جوادی می تواند فرد مناسبی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد.

نظرات : 0

ثبت نظر

21964