۱۴۰۳ سه شنبه ۰۱ خرداد

صالحی رییس کمیسیون ICT اتاق شد

در جريان اين جلسه پس از برگزاري انتخابات حمیدرضا صالحی از سندیکای صنعت برق به عنوان ریيس، محمدرضا طلايي از اتحاديه صادركنندگان نرم‌افزار ايران به عنوان نايب ریيس اول و افشین کلاهی از سندیکای شرکت‌های دانش بنیان به عنوان نايب رئيس دوم انتخاب شدند.
به گزارش ICTPRESS ، اعضای کمیسیون ICT اتاق بازرگانی با برگزاری انتخابات هیات رییسه، رییس و نایب رییس اول و دوم را برای دو سال انتخاب کردند. در این دوره از انتخابات، حمیدرضا صالحی از سندیکای صنعت برق و مسعود شنتیایی رییس پیشین کمیسیون ICT برای کرسی ریاست به رقابت پرداختند و در نهایت حمیدرضا صالحی به عنوان رییس کمیسیون
انتخاب شد.
براساس این گزارش، ویدا سینا از مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک، محمدرضا طلایی از سندیکای تولیدکنندگان رایانه و افشین کلاهی از سندیکای شرکت‌های دانش بنیان نیز برای نایب رییسی رقابت کردند که محمدرضا طلایی مجددا به عنوان نایب رییس اول و افشین کلاهی به عنوان نایب رییس دوم انتخاب شدند.
شنیده‌ها حاکی از آن است که مسعود شنتیایی و محمدرضا طلایی قصد شرکت در انتخابات را نداشتند که بنا به درخواست هیات رییسه اتاق بازرگانی کاندیدا شدند.
گفتنی است، کمیسیون ICT اتاق بازرگانی این اواخر با توجه به ماده ۵ قانون بهبود فضای کسب و کار، انسجام صنفی بین تشکل‌های موازی را دردستور کار خود قرار داد که پیش‌بینی می شود هیات مدیره این دوره نیز با جدیت آن را پیگیری کند.

نظرات : 0

ثبت نظر

71703