۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ اردیبهشت

پهپاد با چرخ دو چرخه و صفحه‌ کلید ساخته شد

به گزارش ICTPRESS ، جاسپر وان لوندن بسته «خودت آنرا پهپاد کن» را ارائه کرده که شامل گیره‌های پلاستیکی چاپ سه بعدی، چهار موتور، یک واحد کنترل مجهز به گیرنده، چهار کنترلگر سرعت الکترونیکی، یک ماژول بلوتوث و یک کنترلگر پرواز OpenPilot CC3D است.
هنگامی که گیره‌ها و موتورها متصل شده و سیمها به آنها وصل شد، دستگاه ساخته شده است.
این بسته هنوز برای فروش ارائه نشده اما این مخترع فایلهای چاپ آنرا در دسترس قرار داده تا علاقه‌مندان بتوانند آنها را بسازند.
مغز این سیستم روی یک کنترلگر پرواز OpenPilot اجراشده و کل بسته را از ابتدا تا انتها بطور کامل به عنوان منبع باز و رایگان در اختیار عموم قرار داده است.
همچنین نیازی به لحیم کاری یا کار با دستگاه سنگین برای ساخت قطعات این بسته نبوده از این رو به دانش فنی برای اجرای آن نیاز ندارد. این بسته به سادگی با یک سازوکار ساده کمکی به هر جسم وصل می‌شود.
اگرچه وان لوندن هیچ شرایط وزنی تعیین نکرده، اما شاید بهتر باشد این گونه حساب کرد که اگر جسم نتوانتد خود را بلند کند، بهتر است از یک جسم سبکتر استفاده شود.
پهپادها عمدتا برای ارتش و عملیاتهای خاص کاربردی مورد استفاده بوده اما همچنین برای کاربردهای کم و در عین حال فزاینده غیرنظامی مانند عملیات پلیسی و آتش‌نشانی نیز بکار می‌روند.

نظرات : 0

ثبت نظر

85516