۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

وصل آنی خطوط مشترکان بدهکار از طریق سامانه 1818

به گزارش ICTPRESS ، رضا خلیلی معاون فنی مهندسی شرکت مخابرات استان تهران در گفت‌و گو با با ستاد خبری گروه مخابرات با بيان اينكه سامانه 1818 برای سهولت در پرداخت قبوض و ارایه خدمات غیر حضوری به کلیه مشترکان تلفن ثابت در استان تهران و البرزطراحی شده گفت: مشترکان تلفن ثابت در استان تهران و البرز می توانند با شماره 1818 تماس گرفته و ریز مکالمات خود را به همراه صورتحساب آخرین دوره دریافت و از طریق همین سامانه اقدام به پرداخت قبوض خود کنند.
وي با بيان اينكه اين سامانه امكانات جديدي به مشتركان ارائه مي‌دهد گفت: اطلاع از قبض ميان‌دوره امكاني است كه اين سامانه در اختيار مشتركان قرار مي دهد، همچنين اين قابليت وجود دارد كه مشتركان تلفن ثابت با پرداخت مبلغی به صورت علي‌الحساب تا مدت زماني نگران قطعي خطوط خود نباشند.
وي با بيان اينكه برای معرفی و آشنایی خدمات مختلف این سامانه به مردم در نمایشگاه تله‌کام معرفی خواهد شد گفت:تماس با این سامانه رایگان است و حتی در صورت قطع یک طرفه تلفن نیز امكان برقراری تماس با این سامانه وجود دارد.
خلیلی با اشاره به هماهنگی میان سامانه 1818 و بانك‌هاي ملی ، ملت و صادرات گفت: اطلاعات مربوط به پرداخت قبوض مخابرات از طریق اين بانك ها آنلاین شده و اطلاعات پرداخت به فاصله نیم ساعت به سامانه 1818 می رسد و اگر مشتركی كه تلفنش قطع شده از طریق خودپردازهای این بانك ها و یا باجه های آنها صورتحساب خود را بپردازد ، درمدت نیم ساعت تلفنش وصل می شود.
معاون فنی مهندسی شرکت مخابرات استان تهران با بیان اینکه 50٪ قبوض مخابرات از طریق این بانک ها پرداخت می شود، اظهار داشت: با سایر بانکها نیز در حال مذاکره هستیم تا اطلاعات پرداخت را در مدت زمان نیم ساعت به این سامانه منتقل کنند.
شایان ذکر است سامانه 1818 علاوه بر تهران در سایر استان ها نیز راه اندازی شده است.
گفتنی است کارشناسان شرکت مخابرات استان تهران در نمایشگاه تلکام امسال حضور دارند و آماده پاسخگویی و ارائه طلاعات بیشتر در این زمینه هستند.

نظرات : 0

ثبت نظر

21392