۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت

اینترنت پر سرعت در 8 هزار روستای کشور راه‌اندازی مي شود

به گزارش ICTPRESS ، علی کارگزار اظهار کرد: آموزش مجازی اکنون در بسیاری از مراکز آموزش عالی ارائه می‌شود.
وی خواستار استفاده تمام دستگاه‌ها از خدمات شرکت مخابرات در فضای مجازی شد و افزود: دانشگاه صنعتی شریف آموزش از طریق فضای مجازی را راه‌اندازی کرده و دانشجویان در نقاط مختلف کشور از این طریق آموزش می‌بینند.
کارگزار از آمادگی شرکت ارتباطات ثابت ایران به منظور راه‌اندازی اینترنت پر سرعت در هشت هزار روستای کشور خبر داد و تصریح کرد: نقدینگی لازم وجود دارد و می‌توان در کمتر از مدت هشت ماه طرح مذکور را راه‌اندازی کرد.
مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران راه‌اندازی اینترنت پر سرعت را نیازمند صدور مجوزهای لازم دانست و بیان کرد: فاز نخست طرح مذکور در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.
* 100 میلیون سیم‌کارت در کشور فعال است
وی راه‌اندازی شبکه تلفن همراه را از تلاش‌های شرکت مخابرات ایران دانست و خاطرنشان کرد: فعالیت تلفن‌های همراه از 18 سال گذشته در کشور آغاز شده و اکنون 100 میلیون سیم‌کارت در ایران فعال است.
کارگزار سرعت در ارائه خدمات، کاهش ترافیک و ... را از عملکرد تلفن‌های همراه عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی تلفن‌های همراه سبب اشتغالزایی در کشور شده است.
مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران بر استفاده از تمام فرصت‌ها برای خدمات‌رسانی به مردم تاکید کرد و یادآور شد: زیرساخت‌های آی‌سی‌تی در کشور فراهم شده و دستگاه‌ها خدمات بسیاری را از این طریق به مردم ارائه می‌دهند.
* ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور به 110 رسید
وی با بیان اینکه ضریب نفوذ تلفن همراه به 110 درصد در کشور رسیده است، اظهار کرد: ضریب نفوذ تلفن ثابت اکنون به 34 درصد در کشور رسیده و دو برابر بسیاری از کشورهای دنیا است.
کارگزار شهر الکترونیک، دولت الکترونیک و آموزش از راه دور را از جمله خدمات مخابرات به جامعه برشمرد و تصریح کرد: آموزش مجازی از راه دور برای مراکز آموزشی را می‌توان راه‌اندازی کرد.

نظرات : 0

ثبت نظر

16566