۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت

ITU دوره آموزشی نسل چهارم مخابرات را در ایران برگزار می کند

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، دکتر غلامعی حسنی صدراظهار داشت: کارگاه آموزشی  (technical,standardization, and deployment of long term evolution (LTE از هجدهم تا بیست و دوم آذرماه برگزار خواهد شد و طی آن تکنیک ها، نحوه استاندارد سازی و توسعه ی LTE آموزش داده می شود.
وی گفت: از آنجایی که موضوع ورود به نسل چهارم شبکه های مخابراتی در کشور به زودی احساس خواهد شد در این دوره آموزشی شرکت کنندگانی از اپراتور های تلفن همراه کشور، همراه اول، ایرانسل و رایتل در این دوره حضور خواهند داشت .
حسنی صدر همچنین از برگزاری موفق کارگاه آموزشی تخصیص فرکانس در تیرماه امسال خبر داد و گفت: محتوای آموزشی این دوره را اساتید ایرانی تهیه کردند که البته دوره کارآمدی برای شرکت کنندگان ایرانی آن بوده است.
وی با بیان این که موضوعات درسی این دوره ها برای تایید به اتحادیه جهانی مخابرات ارسال شده است ، گفت: اتحادیه از برگزاری این دوره ها استقبال کرده و برگزاری این دوره ها با چنین سیلابس های درسی را لازم و به جا دانسته است.
حسنی صدر در پایان گفت: ایران نسبت به تعهدات خود به اتحادیه جهانی مخابرات پایبند بوده و بارها از سوی itu ز برگزاری چنین دوره های آموزشی قدردانی شده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

35308