۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت

4500 میلیارد تومان سرمایه‏‌گذاری مخابرات طی چهار سال

به گزارش ICTPRESS به نقل از ايسنا ، داوود زارعیان اظهار کرد: بعد از خصوصی‏ سازی، شرکت مخابرات ایران برنامه کلان خود را در محورهای مشتری‏ مداری، احترام به کارکنان و توسعه مخابرات و زیرساخت‏ها اعلام و تلاش کردیم در هر سه محور پاسخگو باشد که 4500 میلیارد تومان سرمایه‏‌گذاری فقط در بخش توسعه زیرساخت‏ها نشان از تحقق این برنامه‏‌ها دارد.
وی در زمینه توسعه کمی مخابرات هم گفت: در حال حاضر حدود 28 میلیون شماره تلفن ثابت، 60 میلیون تلفن همراه و حدود 2 میلیون پورت اینترنت پرسرعت توسط مخابرات به مشترکین واگذار شده است که این روند توسعه همچنان ادامه خواهد یافت.
زارعیان گفت: طی سال‏های بعد از خصوصی‏ سازی، شرکت مخابرات ایران 10 هزار میلیارد تومان به دولت پرداخت کرده است و با توجه به سهم دولت از مخابرات پیش‏ بینی می‏شود درآمد دولت در سال‏های آتی بیشتر شود، همچنین در این مدت سهامداران مخابرات هم از سود سهام خود راضی بودند و امیدواریم که با کار بیشتر رضایت آنان جلب شود.
وی در خصوص توسعه ارتباطات روستایی گفت: شرکت مخابرات ایران همواره به مناطق محروم توجه ویژه‌‏ای داشته است و در حال حاضر 55 هزار روستا از امکانات مخابراتی بهره‌‏مند هستند و طی سال‏های آتی نیز روند رشد و خدمت رسانی به روستاها ادامه خواهد یافت.

نظرات : 0

ثبت نظر

27919