۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت

ایسوس سریعترین روتر دنیا را معرفی كرد

به گزارش ICTPRESS ، در روتر RT-AC68Uسرعت انتقال اطلاعات با استاندارد 802.11acبه 1300 مگابیت بر ثانیه و با استاندارد 802.11nبه 600 مگابیت بر ثانیه می‌رسد که سریع‌ترینروتروایرلس در جهان است.
روترRT-AC68U Wireless-AC1900با دوباند فرکانسی و پهنای باند گیگابیتی با گواهی تایید استاندارد acنسل پنجم است که سرعت آن به 1900 مگابیت بر ثانیه می‌رسد.
روتر RT-AC68Uسریع‌ترین روتر جهان با پهنای باند همزمان در دو باند 802.11acو 802.11n است که در فرکانس 5 گیگاهرتز سرعت آن به 1300 مگابیت بر ثانیه و در باند 2.4 گیگاهرتزی به 600 مگابیت بر ثانیه می‌رسد.
روتر RT-AC66Uبه دلیل سرعت فوق‌العاده خود در استاندارد 802.11acمورد تحسین قرار گرفته و در بررسی‌های مختلف برای کاربردهای حرفه‌ای جوایز متعددی را بدست آورده است.
در میان ویژگی‌های پیشرفته این مدل می‌توان به پردازنده دوهسته‌ای و پورت نسل سوم USB اشاره کرد که از طریق آن می‌تواند به تجهیزات جانبی با سرعت بالا متصل شود.
طراحی منحصر به فرد این محصول و سیستم نرم‌افزاریASUSWRTبرای مدیریت آسان شبکه، توازن میان کارایی پیشرفته و امکانات مدیریتی را ارایه می‌دهد و یک محصول ایده‌آل برای کاربران خانگی است که از بازی‌های آنلاین تا تماشای فیلم‌های HDرا اجرا می‌کند.
روترASUS RT-AC68Uدارای گواهی وایرلس acهمزمان در دوباند فرکانسی است و پهنای باند فرکانس 5 گیگاهرتز با استاندارد 802.11acبا شبکه کابلی رقابت می‌کند.
همچنین فناوری Broadcom® TurboQAM™کارایی شبکه 802.11nدر باند فرکانس 2.4 گیگاهرتز راافزایش می‌دهد و پهنای باند شبکه برای ابزارهایی که با سرعت بالا سازگار هستند به 450 تا 600مگابیت بر ثانیه می‌رسد.
به دلیل استفاده از طراحی آنتن‌های 3x3 با چندین ورودی و خروجی همزمان روتر RT-AC68Uمی‌تواند کارای شبکه وایرلس را پایدار و مقاوم نگاه دارد و با افزایش پوشش شبکه برای مساحت‌های بزرگ نیز استفاده شود.
محدوده تحت پوشش این روتر با فناوری AiRadarTxbeamforming ایسوس به طور خودکار آنتن را در سمت کاربر تقویت می‌کند.
از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به پردازنده دوهسته‌ای اشاره کرد که در زمان ترافیک بالای شبکه، کاربردهایی مثل جریان فیلم و محتوای چندرسانه‌ای با کیفیت عالی ادامه پیدا می‌کند و زمان تاخیر در بازی‌های آنلاین یا تماس‌های اینترنتی به حداقل می‌رسد.
با کمک سیستم نرم‌افزاریASUSWRTراه‌اندازی روتر تنها در 30 ثانیه انجام می‌شود و به سادگی می‌توان مدیریت شبکه را انجام داد. این سیستم نرم‌افزاری با استفاده از یک رابط گرافیکی قدرتمند برای کاربران غیرحرفه‌ای نیز کارایی قابل توجهی دارد.

 

 

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

21796