۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت

مدير روابط عمومي تاليا : شارژكارت‌هاي تاليا در 25 هزار نقطه توزيع مي‌شود

به گزارش ICTPRESS به نقل از " تلكام نيوز" ، رضا گرامي، با اشاره به اينكه مشتركان تاليا مي‌توانند در هر زمان از شبانه‌روز از طريق وب سايت اين شركت اقدام به خريد شارژ كارت معتبر كنند، درباره اينكه چرا كارت‌هاي فيزيكي اين اپراتور به صورت گسترده در تمامي مناطق وجود ندارد؟، گفت: هيچ اپراتوري نمي‌تواند ادعا كند كه در تمام نقاط و در هر زماني به شكل فيزيكي كارت توزيع مي كند  بلكه هر اپراتوري بسته به پراكندگي مشتريانش  اقدام به توزيع كارت شارژهاي خود در نقاط مختلف شهر و كشور مي‌كند.
وي با بيان اينكه روش خريد از طريق وب سايت را به مشتركان‌مان توصيه مي‌كنيم، درباره ديگر روش‌هاي خريد شارژ تاليا نيز عنوان كرد: درگاه‌هاي مجاز فروش نيز در سطح كشور وجود دارد كه ليست آن‌ها در وب سايت تاليا آمده است و اين شركت تنها در مقابل اين درگاه‌ها مسئوليت دارد و ساير روش‌هايي كه در ليست ارائه خدمات ما نيست منجر به تعهدي نمي‌شود و مشتركان بايد نسبت به اين موضوع هوشيار باشند.
مدير روابط عمومي تاليا اشاره‌اي به دفاتر پيشخوان دولت و بانك‌ها داشت و اظهار كرد: هم‌اكنون دستگاه‌هاي ATM و POS بانك‌هاي پارسيان، پاسارگاد، ملت و مسكن آماده ارائه خدمات به مشتركان تالياست و ضمنا POS بانك‌هاي صادرات و كشاورزي و ATM بانك‌هاي اقتصاد نوين و كارآفرين نيز خدمات تاليا را ارائه مي‌كنند.
وي خاطر نشان كرد: مراكز فروش تاليا در حال حاضر بالغ بر 25 هزار نقطه است كه با توجه به ميزان تراكنش مشتركان، چينش شده‌اند.
گرامي همچنين درباره كيوسك‌ها و مراكز نمايندگي خدمات پس از فروش در تهران هم ابراز كرد: در تهران خدمات شارژ فيزيكي به صورت مشخص در 580 كيوسك روزنامه فروشي و بيش از 100 مركز نمايندگي خدمات پس از فروش ارائه مي‌شود كه مشتركان مي‌توانند به صورت حضوري براي دريافت خدمات، به اين مراكز مراجعه كنند.
او يادآور شد: حدودا مراكز نمايندگي خدمات پس از فروش در كشور كه خدمات تاليا را ارائه مي‌دهند به  200 مركز مي‌رسد كه در كل شهرها و شهرستان‌ها فعال هستند.
مدير روابط عمومي تاليا همچنين درباره قيمت كارت‌ شارژ‌هاي اين اپراتور نيز عنوان كرد: ما شارژ كارت‌ها را با عدد مندرج روي آن به فروشندگان مي فروشيم و فروشنده‌ها نيز بايد همان عدد را به مشتريان خود بفروشند.
وي درباره اينكه پس سود فروشنده از محل كسر شارژ صورت مي‌گيرد؟، نيز گفت: ميزان شارژي كه از خريدار كسر مي‌شود بابت يكسري الزامات قانوني و همچنين موضوعاتي چون ماليات بر ارزش افزوده است و هيچ اپراتوري راغب به كسر موجودي كارت نيست در حاليكه نهادهاي قانوني معتقدند كه ميزان مشخصي بايد از مشتركان بابت ماليات و كسورات قانوني بايد حذف شود؛ سود فروشنده هم از محل تخفيف ما در هنگام فروش به آن‌ها حاصل مي‌شود.
او در پايان باز هم خاطر نشان كرد: به مشتركان توصيه مي‌كنيم از طريق درگاه الكترونيكي (سايت) اين شركت اقدام به خريد و دريافت خدمات كنند زيرا علاوه بر سهولت دسترسي در تمامي شبانه روز، مورد تأييد ما نيز هست.

نظرات : 0

ثبت نظر

93871