۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

مبين‌نت اسپانسر طلايي نمايشگاه الکامپ 2013 شد

به گزارش ICTPRESS ، شرکت ارتباطات مبين‌نت، برترين ارائه‌دهنده خدمات وايمکس در ايران، حامي طلايي بزرگ‌ترين نمايشگاه صنعت فناوري اطلاعات و ارتباطات ايران، الکامپ 2013 شد.
نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي ايران الکامپ 2013 در آستانه‌ي بيست سالگي خود باشعار "زندگي هوشمند" از 14 تا 17 آذر ماه درمحل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود و شرکت ارتباطاتمبين‌نت به عنوان حامي طلايي در ايننمايشگاه حضوري پررنگ خواهد داشت. 5819-Stamp-Final مبين‌نت، «نخستين و تنها اپراتور سراسري وايمکس در ايران»، امسال نيز مانند سال‌هاي گذشته حضوري پرشور، گسترده وفعال در نمايشگاه الکامپ خواهد داشت.
به همين منظور در دو سالن 44 (خليج فارس) وسالن 7 و هم‌چنين محوطه‌ باز نمايشگاهي و در فضايي بسيار مناسب سعي خواهد کرد تا توانمندي‌ها و خدمات متنوع خود را ارائه دهد.
وايمکس مبين‌نت در الکامپ 2013، در حوزه‌ برندينگ با شعار "برترين ارائه‌دهنده‌ خدمات وايمکس در ايران"، در بخش مشتريان انبوه و کاربران خانگي با شعار "ارتباط اينترنت همه جا و همه وقت"، در حوزه مشتريان سازماني با شعار "شبکه يکپارچه در سراسر ايران"، و در حوزه شبکه‌ وايمو با شعار "اولين شبکه‌ اينترنت واي-فاي" در اين نمايشگاه شرکت خواهد کرد.
اما مودم جيبي وايمکس مبين‌نت با قابليت اتصال به شبکه موبايل نيز که به عنوان جديدترين محصول شرکت ارتباطات مبين‌ نت براي اولين بار در چهاردهمين نمايشگاه تله‌کام از آن رونمايي شد، در اين نمايشگاه نيز عرضه و در معرض ديد عموم بازديد کنندگان قرار خواهد گرفت. شرکت ارتباطات مبين‌نت افتخار دارد ازروز پنج‌شنبه 14 آذر تا روز يک‌شنبه 17 آذرماه از ساعت 9 تا 16 در سالن‌هاي 44 و 7پذيراي شما علاقه‌مندان وبازديدکنندگان محترم باشد.

نظرات : 0

ثبت نظر

65236