۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت

اینفوواچ سیاست های جدیدی را در ایران پیش خواهد گرفت

به گزارش ICTPRESS ، به دنبال بروز برخی سوء تفاهم ها در خصوص فعالیت های دو نماینده شرکت اینفوواچ در ایران و درج اخبار و برگزاری نشست مطبوعاتی که اخبار متناقضی را منتشر كرد، رسانه ها درصدد روشن كردن موضوع برآمدند.
درهمین راستا، طی تماسی با شرکت ای ام تی که مدعی نمایندگی انحصاری راهکارهای اینفوواچ در ایران است، کم و کیف این ماجرا سئوال شد. شهرام آذرور،مدیر فروش منطقه ای ای ام تی در پاسخ به سئوالات خبرنگارانو شفاف شدن موضوع، ایمیل هایی از خانم ناتالیا کسپرسکی، مدیرعامل شرکت اینفوواچ را ارائه كردند که در آن ها به صراحت به نقش ها و وظایف و حتی شرایط قراردادی شرکت های دارای نمایندگی در ایران اشاره شده بود.
به نحوی که شرکت ای ام تی به عنوان تنها نماینده توزیع محصولات اینفوواچ در ایران و شرکت های دیگر به عنوان ارائه کنندگان راهکارهای اینفوواچ برای پروژه های مختلف که خود مستقیما با اینفوواچ در ارتباط خواهند بود، معرفی شده بودند.
به این ترتیب مشخص شد که شرکت ای ام تی به عنوان توزیع کننده و تشکیل دهنده کانال توزیع و سایر شرکت ها به عنوان نمایندگان مستقل و مستقیم ولی بدون امکان ارائه خدمات نمایندگی و توزیع به سایر شرکت ها در ایران به فعالیت خواهند پرداخت.
آذرور همچنین باتوجه به اینکه ایمیل خانم کسپرسکی خطاب به شرکت ای ام تی بوده و رونوشت آن به مسئولان اینفوواچ در دبی و مسکو ارسال شده، گفت: به نظر می آید که نماینده شرکت اینفوواچ که در نمایشگاه الکامپ حضور یافته بود، به طور دقیق از آخرین تحولات کانال توزیع مطلع نبوده است.
ضمن آنکه ایشان در گفته های خود نیز عنوان ننمود که اینفوواچ نماینده انحصاری در ایران ندارد، بلکه اشاره كرد که نمایندگان مختلف هرکدام انحصارا می توانند راهکارهای خاصی را به مشتریان ارائه کنند. و درواقع به نحوی از دادن پاسخ مستقیم دراین زمینه خوددارینموده بود.
به این ترتیب به نظر می آید که سوءتفاهمی که درمورد نقش شرکت های مختلف در ارائه راهکارهای اینفوواچ پیش آمده، مرتفع شده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

82540