۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت

اپل در آستانه عقد قرارداد با "چینا موبایل" بزرگترین اپراتور تلفن همراه جهان

به گزارش ICTPRESS به نقل از لس‌آنجلس تایمز، طبق توافق این دو شرکت بزرگ، فروش آیفون 5S و 5C از 17 ژانویه سال 2014 آغاز خواهد شد.
شرکت China Mobile چین با بیش از 760 میلیون مشتری دارد، بزرگترین شرکت خدمات همراه در جهان محسوب می‎شود.
دستگاه‎های سه شرکت Samsung ، Lenovo و Coolpad در بازار چین بیشترین کاربران را به خود اختصاص داده است که حدود یک میلیارد و دویست میلیون نفر می‎باشد.
در همین حال تیم کوک، مدیر اجرایی اپل در یک بیانیه خبری گفت که اپل اهمیت بسیاری برای چاینا موبایل قائل است و برای آغاز همکاری این شرکت هیجان‌زده است. این بیانیه می‌افزاید که همکاری با چاینا موبایل به اپل فرصت خواهد داد که آیفون را به مشتریان بزرگترین اپراتور تلفن همراه جهان، عرضه کند.
شرکت چاینا موبایل نیز در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه آیفون برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان جذاب است، افزود: "ما می‌دانیم که بسیری از مشتریان ما و همچنین مشتریان تازه در انتظار ترکیبی منحصر به فرد از آیفون و شبکه پیشرو چاینا موبایل هستند."
این اخبار چند روز پس از آن منتشر می‌شود که چاینا موبایل اعلام کرد که شبکه پر سرعت‌تر اینترنت 4G را به مشتریان خود عرضه خواهد کرد. اپل همچنین امکان خواهد داشت که محصولات خود را روی شبکه 3G نیز عرضه کند.
با وجود آنکه شرکت چاینا موبایل بیش از ۷۶۰ میلیون مشتری دارد اما انتظار می‌رود همچنان بخشی از بازار در اختیار شرکت‌های کوچکتری بماند که در حال حاضر محصولات اپل را عرضه می‌کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

67809