۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت

شبکه مخابرات خراسان رضوی، برترین شبکه در بین استانهای منطقه 5 کشور

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت ،در جلسه جمع بندی پایانی ارزیابی پیمانکاران نگهداری شبکه ارتباطی استان های منطقه 5 در سال 92 که با حضور معاون نظارت راهبردی و برنامه ریزی شرکت ارتباطات زیرساخت، در شهر مقدس مشهد تشکیل شد ، باتوجه به امتیازات اولیه ارزیابی سال 92 ، استان های خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان مورد ارزیابی نهایی قرارگرفتند.
در بین استانهای مذکور،استان سیستان و بلوچستان نیز علیرغم دارابودن رتبه پائینتر شاهد رشد کیفیت نگهداری و نمره ارزیابی نسبت به سال 91 بوده است .
در این جلسه مهندس آریانیان برسیاست های جدید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تأکیدکردو افزود: باتوجه به افزایش اهمیت و بار شبکه دیتا ، باید به این بخش توجه ویژه داشته باشیم.
در این نشست ،خلاصه ای از گزارش ارزیابی استان های منطقه 5 در بخشهای انتقال،دیتا،سوئیچ و نیرو ارائه شد.
این نشست با حضور مدیران کل ، مسئولین و رؤسای نمایندگی شرکت ارتباطات زیرساخت در استانهای خراسان روی ، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به همراه مدیران و مسئولین شرکتهای پرسوالکترونیک رادمهر و دانیال کیا (پیمانکاران نگهداری این استانها )تشکیل شد.این ارزیابی براساس استانداردهایITU ،دستورالعمل های شبکه نگهداری و توصیه های کارخانه سازنده تجهیزات انجام شده است. 

نظرات : 0

ثبت نظر

80106