۱۴۰۳ شنبه ۱۵ اردیبهشت

مهندس صيدي: جديد‌ترين فناوري‌هاي ارتباطي در پروژه مخابراتي شهر جديد پرند بكارگرفته شد

به گزارش ICTPRESS ، مهندس صيدي در اين مراسم كه روز سه‌شنبه اول بهمن‌ماه با حضور استاندار تهران،‌ نماينده مردم رباط‌كريم و بهارستان در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار و مقامات محلي و همچنين مديران ارشد شركت مخابرات ايران و استان تهران برگزار شد، ضمن بيان اين مطلب افزود:‌ در اين پروژه با سرمايه‌گذاري خوبي كه انجام گرفت جديدترين تكنولوژي‌هاي مخابراتي بكار گرفته شد به نحوي كه قابليت استفاده از سرويس اينترنت پرسرعت با كيفيت بسيار بالا از طريق فيبر نوري كه بطور مستقيم تا محل استقرار مشتركان و منازل آنها گسترش يافته است ، شاهد بهترين نوع ارايه سرويس‌هاي مخابراتي در اين شهر هستيم.
مهندس صيدي حضور مسئولان استاني و همچنین مديران ارشد شركت مخابرات ايران و شركت مخابرات استان تهران را در مراسم افتتاحيه پروژه مخابراتي شهر جديد پرند، نشان از اهميت و جايگاه اين پروژه و اهتمام مسئولان به بخش‌هاي كمتر توسعه يافته عنوان كرد و در تشريح فعاليت‌ها و آخرين دستاوردهاي شركت مخابرات استان تهران گفت:‌ از ابتداي سال 1392 تاكنون موفق به دایری بيش از 450 هزار شماره تلفن شده‌ايم و ميزان فيبر نوري موجود به 10 هزار كيلومتر رسيده است.
وي با اشاره به اين كه تمامي روستاهاي بالاي 20 خانوار در استان تهران داراي خط ارتباط تلفن ثابت هستند افزود:‌ در 160 روستاي استان تهران اينترنت پرسرعت ارائه شده و در مجموع بيش از 500 هزار مشترك اينترنت پرسرعت از سرويس‌هاي شركت مخابرات استان تهران بهره‌مند مي‌شوند.
مديرعامل شركت مخابرات استان تهران تعداد تلفن‌هاي منصوبه در اين استان را هشت ميليون و 500 هزار شماره و تعداد تلفن‌هاي داير شده را هفت ميليون و 500 هزار شماره اعلام كرد.
مهندس صيدي در بخش ديگري از سخنان خود، پشتيباني بهينه از مشتركان و ارائه خدمات غيرحضوري و از راه دور به مشتركان را دو هدف عمده در برنامه‌ريزي‌هاي استراتژيك شركت مخابرات استان تهران در راستاي مشتري‌مداري و ارائه بهترين سرويس به مردم عنوان كرد و با اعتقاد به اين كه شبكه مخابراتي مانند موجود زنده‌اي نيازمند رشد تكامل است تصريح كرد:‌ روزآمدي و بروزرساني شبكه پوياي مخابراتي، مستلزم سرمايه‌گذاري‌هاي دقيق است كه پيش‌بيني‌هاي مطالعاتي براي سرمايه‌گذاري مناسب انجام شده است.
مديرعامل شركت مخابرات استان تهران ضمن عذرخواهي از مردم شهر جديد پرند به خاطر تأخير در افتتاح پروژه مخابراتي به مشكلات ناشي از عدم ترخيص تجهيزات مخابرات اشاره كردو در اين باره اظهار داشت:‌ تمامي زيرساخت‌هاي لازم آماده شده بود و علي‌رغم تأخير هشت ماه در ترخيص تجهيزات مخابرات به شكر خدا و به ميمنت ميلاد حضرت رسول اكرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و در آستانه ایام شکوهمند دهه مبارک فجر، تلاش‌هاي همكاران مخابراتي استان تهران به ثمر نشست و امروز شاهد افتتاح پروژه مخابراتي شهر جديد پرند و آغاز ارائه خدمات گسترده‌تر ارتباطي و مخابراتي به مردم شريف اين شهر هستيم.
مهندس صيدي از بخش های فنی و اجرایی شرکت بویژه همکاران اداره کل مخابرات منطقه پنج تهران در افتتاح پروژه های مخابراتی شهر جدید پرند تقدیر کرد.
وی همچنين از اصحاب رسانه و خبرنگاران وسايل ارتباط جمعي خواستار اطلاع‌ رساني مبتني بر اطلاعات شفاف و درست و انعكاس واقعيت‌ها به طور منطقي و رويكردي همه‌جانبه‌نگر شد .

نظرات : 0

ثبت نظر

18165