۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

پيش بيني افزايش کاربران تلفن هوشمند در سال 2014

به گزارش ICTPRESS ، براساس پيش بيني شرکت eMarketer تعداد کاربران تلفن همراه در سراسر جهان به چهار ميليارد و 55 ميليون کاربر در سال 2014 مي رسد و تعداد کاربران تلفن هوشمند در سراسر جهان که در سال 2012 از يک ميليارد نفر فراتر رفت ، در سال 2014 به يک ميليارد و 75 ميليون نفر خواهد رسيد. اي مارکتر انتظار دارد استفاده از تلفن هوشمند تا سال 2017 به روند سريع نفوذ خود در جامعه جهاني ادامه دهد.
حدود دو پنجم تمامي کاربران تلفن همراه يعني حدود يک چهارم از جمعيت جهان، دستکم امسال به صورت ماهانه از تلفن هاي هوشمند استفاده خواهند کرد.
اين شرکت اعلام کرده است روند کند استفاده از تلفن همراه در مناطق در حال توسعه در آسيا اقيانوسيه و ديگر مناطق، روند افزايشي به خود خواهد گرفت.
اي مارکتر انتظار دارد 4.55 ميليارد نفر در سراسر جهان در سال 2014 از تلفن همراه استفاده کنند.
استفاده از تلفن همراه در حال کند شدن است اما کاربران جديد در مناطق در حال توسعه آسيا اقيانوسيه، خاورميانه و آفريقا مي توانند رونق تازه اي به اين بازار داده و روند آن را تساعدي کنند.
اين شرکت در گزارش خود با عنوان "کاربران تلفن همراه : پيش بيني سال 2014 و برآوردهاي تطبيقي " خاطر نشان کرده است : بين سالهاي 2013 تا 2017 نفوذ تلفن همراه از 61.1 درصد به 69.4 درصد جمعيت جهاني افزايش خواهد يافت.
کاربران تلفن همراه به سرعت در حال گذار به سوي تلفن هاي هوشمند هستند چرا که اين گوشي ها با دسترسي به شبکه هاي 3G و 4G مزاياي بيشتري براي کاربر دارد.
در اين گزارش آمده است بيش از 2.23 ميليارد نفر در سراسر جهان – 48.9 درصد از کاربران تلفن همراه- دستکم به طور ماهانه از طريق تلفن هاي همراه خود به اينترنت متصل خواهند شد و بيش از نيمي از کاربران اين تلفن ها سال آينده از اينترنت تلفن همراه استفاده خواهند کرد.
تحليلگران احساس مي کنند توسعه شبکه داده تلفن همراه در بازارهاي نوظهور، افزايش کاربران طبقه متوسط و استفاده از تلفن هاي هوشمند و تلفن هاي معمولي با قابليت هاي اينترنت، به رشد اينترنت تلفن همراه دامن مي زند. 

نظرات : 0

ثبت نظر

33273