۱۴۰۳ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت

انبار کالاهای پست لجستیک در آینده نزدیک به 10 انبار افزایش می یابد

به گزارش ICTPRESS ، بوداغی معاون فنی مدیر عامل شرکت پست با بیان این مطلب که سرویس پست لجستیک از جمله سرویس های نوین پستی است که اخیراً به توصیه اتحادیه جهانی پست(UPU) در کشورهای توسعه یافته بر اساس توسعه فضای کسب و کار امانات پستی پیاده سازی شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه سرویس مذکور مجموعه ای از خدمات مختلف مالی، الکترونیکی و فیزیکی را شامل می شود، بنابراین تأثیر قابل توجهی در رشد درآمد و ترافیک شرکت پست و ارتقاء سطح ارائه خدمات در جامعه خواهد داشت.
وی خاطر نشان کرد: پست لجستیک، در یک مفهوم کلی شامل مجموعه فعالیت هایی است که فواصل میان تأمین کالاها و همچنین تقاضای ذینفعان را در زمان و مکان مطلوب، هماهنگ سازی و مدیریت كرده و به عنوان یک حلقه واسط بین تأمین، مدیریت و توزیع کالاها قرار دارد.
معاون فنی شرکت پست افزود: بدین منظور اجرای این سرویس از سال گذشته در دستور کار شرکت پست قرار گرفت و در این راستا مذاکره با واحدهای صنعتی و خدماتی در حال انجام است.
بوداغی اظهار امیدواری کرد، با توجه به تجهیز 10 استان به امکانات و فضای مورد نیاز در سال آتی و همچنین برخورداری شرکت پست از امکانات کم نظیر حمل و نقل و توزیع فیزیکی در کشور، سرویس مذکور با فرهنگ سازی مناسب در سطح جامعه می تواند زمینه های خدمت رسانی بهینه به هموطنان را فراهم آورد.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به بقای خدمات پستی گفت: بررسی های انجام شده پیرامون ترافیک پستی و خدمات و فعالیت های ادارات پستی در کشور های توسعه یافته و پیشرفته، نشان می دهد که نه تنها خدمات و فعالیت های پستی در رقابت با فناوری های نوین ارتباطی فراموش نشده اند، بلکه همگام با فناوری های جدید تغییر ماهیت داده و همچنان به نقش آفرینی می پردازند و نشان می دهند که آنان نیز می توانند مبتکر ایده های جدید باشند.

نظرات : 0

ثبت نظر

17639