۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت

سه بازی جام جهانی با کیفیت 4K پخش می‌شود

به گزارش ICTPRESS ، بر این اساس سه بازی از رقابتهای جام جهانی به صورت 4K ضبط خواهد شد که شامل یک بازی از مرحله‌ دوم در تاریخ 28 ژوئن، یک بازی از مرحله‌ یک چهارم نهایی در تاریخ چهارم ژوییه و دیدار فینال در تاریخ 13 ژوییه در ورزشگاه ماراکانا ریو دو ژانیرو خواهد بود.
به علاوه سونی و فیفا به ‌طور مشترک فیلم رسمی جام جهانی 2014 را به صورت 4k خواهند ساخت.
بینندگان تلویزیونی می‌توانند با در اختیار داشتن تلویزیونهای اولترا اچ دی این بازیها را با کیفیت 4K تماشا کنند.
این در حالی است که شبکه‌های پخش‌کننده بازیها با کیفیت اولترا اچ دی هنوز مشخص نشده‌اند اما می‌توان تصور کرد که شبکه تی وی گلوبو برزیل که در حال حاضر در حال تست پخش 4K است در میان آنها خواهد بود.
هم‌چنین پوشش زنده این بازی‌ها با کیفیت 4K در سینماهای منتخب سراسر جهان انجام خواهد شد.
شرکت سونی و فدراسیون جهانی فوتبال تابستان گذشته و در جریان‌های دیدار‌های جام کنفدارسیون‌ها ضبط باکیفیت 4K را آزمایش کردند.
همان طور که قبلا اعلام شده تیم ضبط بازی‌ها از دوربین 4K F55 CineAlta برای ضبط بازیها با کیفیت اولترا اچ دی استفاده خواهد کرد. آنها همچنین قصد دارند از تکنولوژی‌های 4K سونی نظیر نمایشگر‌ها و مبدل‌های مولتی فرمت استفاده کنند.
فیفا در گذشته نیز از فناوری‌های جدید در جام جهانی استفاده کرده است. در جام جهانی گذشته 25 بازی به صورت سه بعدی ضبط شدند که البته سونی و فیفا برنامه‌ای برای ضبط بازی‌های امسال به صورت سه بعدی ندارند.

نظرات : 0

ثبت نظر

91308