۱۴۰۳ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت

ال‌جی و پیشتازی روشنایی هوشمند با گسترش جهانی کسب و کار محصولات روشنایی

به گزارش ICTPRESS ، با مضمون Simply Smart in Lighting ال‌جی تکنولوژی‌های پیشرفته روشنایی خود را در زمینه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی و باز پرداخت، اتصال و کنترل و راحتی استفاده و سلامت پرده برداری کرد.
"لامپ هوشمند" ال‌جی محصولی است که همزمان با معرفی اولیه آن در کره به بازارهای جهانی عرضه می‌شود. این لامپ هوشمند می‌تواند مستقیماً از طریق بلوتوث به تلفن های هوشمند متصل و توسط یک برنامه رایگان اندروید و یا iOS کنترل شود. لامپ هوشمند ال‌جی دارای 9 حالت عملکرد است که بنا به سلیقه کاربر قابل تغییر هستند. به طور مثال، در حالت خواب این لامپ هوشمند می‌تواند با به خواب رفتن کاربر به تدریج کم نور شده و با به صدا در آمدن زنگ ساعت هنگام صبح روشن شود.
"چراغ مطالعه ال‌جی" یکی دیگر از محصولات مبتکرانه روشنایی است که در نمایشگاه امسال برای اولین بار به نمایش گذاشته شد، این محصول اولین در نوع خود است که از یک پنل OLED به عنوان منبع نور در آن استفاده شده است.
این چراغ مطالعه بسیار باریک و قابل انعطاف بوده و به گفته بسیاری از کارشناسان، نسل بعدی در فناوری روشنایی خواهد بود. چراغ مطالعه OLED ال‌جی همچنین می‌تواند از راه دور توسط یک برنامه کاربردی تلفن هوشمند کنترل شود.
محصول دیگری که ال‌جی برای اولین بار آن را به نمایش گذاشته است، لامپ مسطح با رنگهای قابل تنظیم است که این رنگ‌ها و دمای آن‌ها می‌توانند نقش عمده‌ای در حفظ شادابی اشخاص و نیز ایجاد فضایی دلپذیر ایفا کنند.
به منظور نشان دادن قابلیت‌های پیشرفته این محصولات هر سه محصول در غرفه "خانه هوشمند ال‌جی" در نمایشگاه Light+Building 2014  به نمایش در آمده‌اند. این سرویس برای اولین بار در نمایشگاه مصرف‌کنندگان لوازم الکترونیک CES در ژانویه معرفی شد. به وسیله Home Chat افراد قادر خواهند بود تا با استفاده از برنامه محبوب پیام‌رسان LINE با نور به زبان عادی ارتباط برقرار کنند.
جمله " I am going out" (من دارم میرم بیرون)  را تایپ کنید و Home Chat از شما خواهد پرسید: " Do you want me to turn on security mode?"  (آیا می خواهید که حالت ایمنی را روشن کنم؟)  اگر کاربر پاسخ مثبت داد، چراغ‌ها به طور تصادفی روشن و خاموش خواهند شد تا این‌گونه به نظر برسد که خانه خالی نیست.
دیگر محصولات ال‌جی به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه Light + Building 2014  عبارتند از:
لامپ تخت LED ال‌جی که از فناوری پیشرفته نوری بهره می‌برد. این لامپ تخت ال‌جی حدوداً 70 درصد باریک‌تر از LED های رقبا است. ضخامت کم و نور ملایم تولید شده توسط این لامپ، آن را برای بیشتر فضاهای مسکونی مناسب می‌سازد.
همچنین این لامپ‌ها انتخاب بسیار مناسبی است برای فروشگاه‌های ممتاز که در آن‌ها حس مرغوبیت و کارآمدی انرژی مهم هستند. چراغ‌های خیابانی و سقفی ال‌جی با در نظر گرفتن نیازهای گوناگون مشتریان و تنوع در محیط‌های استفاده به صورت ماژولار طراحی شده‌اند.
این نوع طراحی به خاطر چند پارچه بودن، به طور بالقوه باعث صرفه‌جویی در هزینه برای مشتریان می‌شود، به این ترتیب که در صورت نیاز به تعویض فقط قطعه‌ای که نیاز به تعویض داشته باشد جایگزین می‌شود. همچنین برای اطمینان از یک‌دست بودن با محیط اطراف، ال‌جی طراحی ساده و در عین حال بسیار کارآمدی را برای این چراغ ها در نظر گرفته است.
ملزومات روشنایی LED ال‌جی سری جدید محصولات تجاری LED  شرکت ال‌جی هستند که در نمایشگاهLight + Building 2014 معرفی شدند. با تمرکز بر روی خصوصیات و فواید اصلی نورپردازی با LED هر 5 محصول در این رده برای برآورده کردن نیازهای مشتریان تجاری در سراسر دنیا طراحی شده‌اند. که این 5 محصول عبارتند از: لامپ‌های سقفی توکار هالوژن، لامپ‌های سقفی CFL، LEDهای تو کار تخت، لامپ های اضطراری و چراغ های سالن و سوله LED.
به گفته مدیر ارشد این بخش ال‍جی: "در نمایشگاه Light + Building ال‌جی الگوی جدیدی در زمینه راهکارهای روشنایی را به نمایش گذاشت که مفاهیم سنتی روشنایی را از بین برد. وی همچنین افزود: «انتظارداریم آخرین محصولات روشنایی هوشمند و کار آمد ما استانداردهای جدید را از لحاظ نوآوری در این صنعت ایجاد کند و حتی ارزش بیشتری برای مشتریان ما به همراه داشته است".
نمایشگاه Light+Building هر دوسال یکبار با 2300 شرکت‌کننده و 200.000 بازدید‌کننده در زمینه‌های ساختمان، طراحی، مهندسی و زمینه های مرتبط، بزرگترین نمایشگاه در زمینه روشنایی است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

55803